Ulubiony chleb z biedronki. FIT :)


Witajcie Kochani.

Jeżeli już dłużej ze mną jesteście to zauważyliście, że co jakiś czas staram się dodawać wpis ze zdrową żywnością lub jakimś przepisem. Długo już takowego wpisu nie było, więc postanowiłam, że muszę go napisać. Zwłaszcza, że poniższy chlebek jest warty pokazania, bo jest naprawdę przepyszny! Może już go znacie i także zajadacie na co dzień, ale jeżeli nie znacie i chcecie go bliżej spotkać, no to siup :)






Chlebek kosztuje 2,49zł o ile dobrze pamiętam i można go kupić w biedronce. Ma świetny skład i zawiera aż 12 kromek, co prawda bardzo malutkich, co nie zmienia faktu, że naprawdę warto :)




Jeżeli chodzi o wartości odżywcze to prezentują się one tak:




Na kromce ewidentnie widać całe ziarnka, szczególnie soi.







Całość to 390g. Więc jak dla mnie samej to wystarczająco dużo na dwa, trzy dni :) Uwielbiam ten chlebek i mam nadzieję, że na stałe pozostanie on w ofercie biedronki. Jest syty, ma świetny skład,  jest niedrogi,  łatwo dostępny!  Czego chcieć wiecej, zdecydowanie mój ulubiony chlebek. Ma on też wersję w pomarańczowym opakowaniu, jednak ona już mi tak bardzo nie smakuje, niestety.

Koniecznie dajcie znać, czy próbowaliście :) 


14 komentarzy:

  1. Nie jadłam, ale chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam go, ale w biedrze będę pamiętać, że polecasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, nie jadłam go, ale na pewno się za nim porozglądam się w Biedronie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. yhmm lubię takie chlebki :) u siebie tutaj w Niemczech też mam ulubione z ziarnami !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie próbowałam, ale na pewno się skuszę skoro warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go swego czasu często kupowałam ale się nim przejadłam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz może bogatszy skład tego chlebka? Jak nie, to kuknę na niego jak będe na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osttanio bardzo polubiłam chleb pełnoziarnisty z siemieniem lnianym, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie go spróbuję - tymbardziej, że ostatnio bardzo polubiłam takie chlebki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie pieczywo z Biedronki. Tego chlebka jeszcze nie miałam ale z pewnością go kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger