Jak to się zaczęło z tym całym blogowaniem?



Bloga prowadzę już ponad dwa lata, a chyba jeszcze nigdy nie pisałam notki o tym, jak to się wszystko zaczęło. Więc sądzę, że w końcu przyszła na to pora, aby Was w to wtajemniczyć. 

Od zawsze nie za bardzo szło mi pisanie, a jak już coś nabazgrałam, to zazwyczaj było to kilka prostych zdań. Bardzo cierpiałam z tego powodu, że nie umiem ładnie pisać, bo raczej należę do rodziny "humanistów". Lecz prawda jest taka, że ja o wiele bardziej dogaduję się z matematyką, niż z polskim. Jednak chciałam to zmienić. Przede wszystkim wciąż powtarzałam sobie, że będę więcej czytać. Co prawda moje intencje były dobre, ale zazwyczaj jak już się za to zabierałam, to była już tak późna pora, że przeczytam kilka kartek i kładłam się spać. Na szczęście z blogiem okazało się inaczej. Zaczynałam od zera, nie byłam wtajemniczona w "blogowanie", ale stwierdziłam, że fajnie byłoby założyć bloga, mieć coś swojego, coś gdzie mogłabym dzielić się swoją pasją do zdrowego trybu życia, kosmetyków, a przy okazji kocham robić zdjęcia. Co więcej, dzięki prowadzeniu bloga chciałam wykształcić w sobie duszę pisarza, haha, jak to brzmi :D Ale prawda jest taka, że teraz o wiele łatwiej pisze mi się na blogu niż wcześniej, posty są o wiele dłuższe, a pisanie sprawia mi po prostu przyjemność. Uwierzcie lub mnie, ale dzięki blogowaniu wydaje mi się, że tak dobrze poszła mi matura z polskiego :D 





Tak więc odkryliście już prawdę, dlaczego zaczęłam blogować. Teraz mogę śmiało napisać, że kocham to robić i nie wyobrażam sobie zrezygnować z tego. Jeżeli mam mało czasu na bloga, to gdzieś tam w środku zawsze mam wyrzuty sumienia, że tak mało bloguję.. Dlatego teraz, jak mam trochę czasu wolnego, staram się pisać dla Was jak najwięcej. Również, nie wiem czy to widać po zdjęciach, ale zakupiłam lepszy sprzęt, abyście oglądali na moim blogu, jak najlepsze zdjęcia. W głębi duszy myślę jeszcze o nagrywaniu na YouTube, ale to już raczej o tematyce kulinarnej.. co sądzicie? :)

Dziękuję, za to, że jesteście, gdyby nie Wy, nie byłoby mnie tutaj! 




11 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości w dalszym pisaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, ze ja tez nigdy nie pisałam takiego posta:)

    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie jest wielka przyjemnościa, uczy systematyczności, pozwala poznawać ciekawych ludzi, rozwija kreatywnośc, och! same zalety! :) kocham blogować! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. blog to fajna sprawa :) można się oderwać od codziennych obowiązków i spędzić czas wirtualnie z osobami, które robią dokładnie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości w tym, co robisz. Gdybym ja była zaprzyjaźniona z matematyką to mój tata byłby ze mnie dumny. Ja się pogodziłam z tym, że raczej nic z tego nie wyjdzie, ale on nadal ma nadzieję :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości i nieprzerwanej weny do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym pisaniu . Uważam, że pomysł z nagrywaniem na yt jest bardzo dobry :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwałości :)oj tak blog uzależnia :) filmiki na Youtube to świetny pomysł :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger