Piękny zegarek z otien!


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją świetnego zegarka z OTIEN
  
Już dawno myślałam o zakupie nowego zegarka na rękę. Ciągłe patrzenie w telefon, żeby zobaczyć godzinę jest czasami uciążliwe (kobiety coś powinny o tym wiedzieć, jak chcą coś znaleźć w ogromnej torbie..), dlatego jeżeli macie podobną chęć zakupienia zegarka, czytajcie dalej :) 




Zegarek ten  jest wykonany w klasycznym stylu, dzięki czemu będzie pasować do naprawdę wielu stylizacji. Nada się zarówno do eleganckich kreacji, jak i codziennych.

 Posiada złotą oprawę, białą tarczę ze złotymi oznaczeniami godzin oraz czarny pasek, wykonany ze skórki. Całości towarzyszy malutka cyrkonia, która umieszczona jest na godzinie dwunastej. Moim zdaniem jest przeurocza i jest tak jakby wisienką na torcie.  




 Bardzo wygodnie się go nosi, nic nie ociera oraz nie powoduje dyskomfortu. W dodatku wydaje mi się, że starczy na lata, jest naprawdę porządnie wykonany. Jestem nim naprawdę oczarowana! Uwielbiam go :) Co więcej cena jego jest jak dla mnie bardzo niska, bo jedyne 59zł. Jak na takie wykonanie, to naprawdę warto.



Link do zegarka:


A tak prezentuje się na ręce: 



Jeżeli niekoniecznie podoba Wam się akurat ten model, to może znajdziecie jakiś inny na stronie OTIEN który Wam przypadnie do gustu :)

Dziękuję firmie Otien za możliwość przetestowania.


 

23 komentarze:

  1. Piękny jest, sama szukam nowego zegarka bo ostatni postanowił odmówić posługi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny!!! :) Elegancki, pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam pisać, że pewnie bardzo drogi, a tu zaskoczenie!
    Świetna cena, a ja takie właśnie zegarki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/09/zamsz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobny :) świetny, klasyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, jest fajny! :) Lubię go za klasyczny styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest :) Mi osobiście bardzo ale to bardzo podobają się zegarki Adriatica Damskie modele są niesamowite stworzone idealnie na nasze delikatne dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zegarek, nie wiem jak Ty, ale ja tam bardzo cenię sobie właśnie takie proste, minimalistyczne modele, ponieważ wychodzę z założenia, że w modzie mniej znaczy więcej. ;) Ostatnio zauważyłam, że wiele znanych marek produkuje właśnie takie skromne, acz efektowne zegarki markowe. Sklep internetowy, w którym ostatnio zakupiłam świetny zegarek Emporio Armani, posiada w swej ofercie mnóstwo takich uniwersalnych modeli dedykowanych zarówno kobietom, jak i mężczyznom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny jest <3 Dla mnie szwajcarskie zegarki damskie zawsze były numerem jeden .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger