Tangle teezer compact



Witajcie Kochane!

 Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szczotki Tangle Teezer Compact i małym porównaniem jej do wersji Salon Elite.




Swoją szczotkę zakupiłam w hebe, więc mam pewność, że nie jest ona podróbką. Mimo, że gdzieś mogłam zakupić ją po tańszej cenie wolałam nie ryzykować. ( Zapłaciłam 50zł)

Tak prezentuje się ona po otwarciu:





  • Jest ona mniejsza od Salon Elite, ale moim zdaniem nie wpływa to na szybkość rozczesywania włosów.  


  • Z racji tego, że jest zamykana możemy ją swobodnie przenosić, nie myśląc o tym, czy uszkodzą się ząbki.
  •  Nie brudzi się tak szybko jak Salon Elite, ponieważ kurz nie osadza się na niej kiedy jest zamknięta.
  • Wygodniej wykonuje się nią masaż oraz dobrze trzyma się ją w dłoni.
  • Nie jestem w stanie ocenić na ile wystarczy mi ta wersja, ale poprzednia była ze mną około roku, a później rozczesywała już nieco gorzej, jednak i tak radziła sobie.




Minusem zdecydowanie będzie cena, że niestety, ale musimy zapłacić za nią więcej (Salon Elite kosztuje ok. 35zł)

 Jednak moim zdaniem plusy przeważają nad minusami, wiec jeżeli zastanawiacie się, którą wersję wybrać.. Compact :)

15 komentarzy:

  1. oo, ja mam wersję zwykłą i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam TT :-) Nie wyobrażam sobie rozczesywanie moich włosów czymś innym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję zwykłą. Spokojnie wożę ją w torbie gdziekolwiek jadę i... żyje! :-) Po TT więcej nie siegnę. Kiedyś obecna szczotka się wykończy i na tym zaprzestane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę wymienić swoją, mam właśnie salon Elite i tak jak piszesz, szybko się brudzi a włoski mi się już zdążyły poodkształcać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wersję kompaktową i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam TT, ale wersja kompaktowa by mi się bardzo przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za wersję kompaktowa jakieś 2 lata temu dałam ponad 80 zł ... szczotki są coraz tańsze co mnie bardzo cieszy bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś też będzie w końcu moja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą wersję tylko, że w panterkę ;) Nie dość, że ładna to jeszcze fajnie rozczesuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. długo zwlekałam z zakupem tej "szczotki" teraz żałuję, że kupiłam ją tak późno ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam TT dla przyjaciółki na ur. i jest zachwycona ! :D Sama też jak mi podrosną włosy to chętnie kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą wersję tylko złoty kolor i bardzo lubię:) w grudniu bd rok i nie widzę żadnych śladów zużycia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger