N jak nowości!


Witajcie Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które zakupiłam w tym miesiącu. W prawdzie nie ma tego za dużo, gdyż to tylko kilka rzeczy, ale może akurat któraś z nich" wpadnie Wam w oko" ;-)


Pierwsza 3 to:

korektor z Eveline- już wcześniej go miałam, uwielbiam go. Mam numerek 05, który idealnie stapia się z moją skórą pod oczami.

- reduktor zmian trądzikowych, Ziaja- pierwszy raz testuję.

- krem bb Vipera- również pierwszy raz testuję.




Tusz od Miss Sporty, który jest bardzo podobny do Lovely, również w żółtym opakowaniu. Jako, że uwielbiam tamten tusz postanowiłam przetestować i ten.




Dezodorant, który już na starcie bardzo mi odpowiada, pięknie pachnie.



Garnier, płyn mineralny. Również kolejny produkt  zachwalany przez wielu. Zobaczymy, ocenimy ! :)

Która z nowości przypadła Wam najbardziej do gustu?





29 komentarzy:

  1. świetne nowości ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak się spisze reduktor zmian trądzikowych

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam ani jednego produktu

    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor Eveline i płyn micelarny posiadam i super się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm a ja nie uzywalam nic z tych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Vipera ma krem BB ? nawet nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego kremu od Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  8. Korektor i Ziaja to moje love. tusz z Miss Sorty nie wiem jakoś boję się tej firmy. Micel od Garniera jest super. Nic tylko testować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego kremu BB Vipery-już zapomniałam o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję reduktora zmian z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Micel z Garniera to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam krem na dzień z Ziaji z tej serii i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten reduktor chciała bym sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic z tych rzeczy nie mam, ale z serii Manuka mam tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnej z Twoich nowości nie miałam;) Skusiłabym się na płyn z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam BB z Vipery i średnio u mnie się sprawdza przez kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Reduktor zmian trądzikowych" - jak to brzmi ;) Kusi korektor, pewnie kiedyś się na niego zdecyduję. Obecnie zużywam korektor marki Collection.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego kosmetyku z powyższych, ale najbardziej zaciekawił mnie korektor z eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płyn micelarny jest świetny, polecam ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawi mnie reduktor z Ziaji :))
    a micel jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja Garniera nie lubię i pewnie należę do nielicznych

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam zapach tej serii z liści manuka ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger