Puder lavera.



Witajcie Kochane! 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu firmy LAVERA




 Obietnice producenta: 


Dzięki starannie wybranym do produkcji minerałom i ekologicznym ekstraktom z ryżu nadaje skórze piękne, matowe wykończenie. Transparentnie i naturalnie kryjący. Idealnie nadaje się do utrwalenia korektora i podkładu. Wysokiej jakości minerały odbijają światło, żeby zredukować widoczność drobnych zmarszczek i odświeżyć optycznie cerę.

Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry. Dermatologicznie i oftalmologicznie przetestowany. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.
Od lekko kryjącego do mocno kryjącego. 


+ skład, zdjęcie poniżej.

Jak same widzicie prezentuje się ciekawie :)




- puder jest w bardzo poręcznym opakowaniu oraz dołączona jest do niego gąbeczka do nakładania produktu. 




  • Kolor jest neutralny, nie zmienia odcieniu podkładu, co dla mnie jest bardzo istotną kwestią. 


  • Jeżeli chodzi o mat, to jestem na tak. Jako posiadaczka cery mieszanej, potrzebuję zmatowienia w strefie T, a ten puder świetnie sobie z tym radzi. Niestety nie jestem w stanie stwierdzić jak długo utrzymuje się, jednak wydaje mi się, że na pewno więcej niż 4h. Co jest naprawdę dobrym wynikiem. 


  • Dodatkowo nie zapchał mnie, nie zauważyłam żadnego wysypu. 


  • Również miłą niespodzianką było to, że przedłużył on trwałość makijażu.





Podsumowując: Dobry puder, który zmatowi naszą cerę i nie pogorszy jej stanu. Polecam :)
Post powstal przy współpracy z firmą Lavera.

Cena: ok. 70zł




11 komentarzy:

  1. Wow, cena jest niezła :D
    Pierwszy raz widzę ten puder.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy, ale 70zł za puder... raczej nie :D są tańsze i równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmam tego produkty, a cena naprawdę spora jak na puder.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale mam pomadkę tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm ciekawy, ale niestety cena już tak ciekawa nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. 4h to całkiem dobry czas:) ja na dniachbędę zaczynać osławiony puder ryżowy z Paese i strasznie jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta firma chyba jest dostępna w Niemczech,bo tak coś kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nie wydała 70zł na zwykły puder. Już lepiej zainwestować w minerałki albo jakiś transparentny, bo taki jak ten to może być i z Catrice i będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie, ale cena odstrasza. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, wydaje się być fajny, ale cenę ma zabójczą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger