Czasami pogodzę się z Avonem.


Witajcie! :)
Jesień pełną parą, co u mnie równa się z koniecznością zakupu nowych kremów do rąk. Jeden z nich przedstawię w dzisiejszym poście.
Avon planet spa "Amazonian Treasures"
 

Od producenta: intensywny krem do rąk i stóp wygładza i nawilża skórę. Krem natychmiastowo nawilża oraz sprawia, że sucha skóra staje się miękka i gładka. Zmiękcza naskórek i skórki . Nawilżająca formuła, zawierająca ekstrakt z palmy acai i jagód, wygładza suchą i zrogowaciałą skórę na piętach i łokciach, zmiękcza zgrubiały naskórek i skórki, dzięki czemu dłonie i stopy stają się miękkie i gładkie. Po spacerze po gorącym piasku zapewni delikatnej skórze stóp i dłoni kojące nawilżenie i odżywienie. Wmasuj małą ilość kremu w suchą i zrogowaciałą skórę.

Cena: 20zł / 75ml




Ode mnie: Może od początku zacznę od tego, że moje ręce mają ogromną skłonność do przesuszania w czasie zimy oraz jesieni, czasami nawet i wiosną. No cóż, niestety, ale taka moja uroda. Dlatego potrzebuję kremu naprawdę nawilżającego i spełniającego moje oczekiwania, gdyż inaczej zamiast dłoni będę mieć wiórki.. Krem ten sprawdza się naprawdę dobrze, nawet na takich dłoniach jak moje. Więc sądzę, że wart jest swojej ceny. W dodatku ślicznie pachnie i ma idealnie kremową konsystencję. Dzięki czemu stosowanie tego produktu jest jeszcze przyjemniejsze.


Krem ten jest zarówno do rąk jak i stóp. Więc takie dwa w jednym to super sprawa oraz zaoszczędzenie pieniędzy. 




Podsumowując: Jest to naprawdę dobry produkt, zwłaszcza na teraz- okres jesienno-zimowy. Tak więc polecam Wam rozejrzenie się za nim :)

Do następnego :)


25 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiałam się nad nim, bo to nowość od Avon. Bałam się, że okaże się bublem. Moje stopy i dłonie podobnie jak i Twoje porą jesienną/zimową przypominają sachare... Być może to dobre rozwiązanie 2 in1. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko kiedy zamawiam coś z Avonu. Jakoś nie mogę się przekonać do nich. Parę razy trafił mi się bubel (jako prezent) i tak mi już zostało, że nie spełniają moich kosmetycznych zachcianek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu się na niego łaszczę, ale jakoś nie zamówiłam ;) muszę go w końcu wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę mieć ten krem, oj muszę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie przepadam za tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Avonem mam różne doświadczenia, ale ten krem lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma fajny kolor. Ale cena niska nie jest. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda kusząco ale ja ostatnio jakoś kompletnie zapomniałam o kosmetykach Avon.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, a właśnie poszukuję kremu do rąk i stópek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda całkiem całkiem:) ale z Avonu to już kilka lat nic nie zamawiałam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam nie dawno podobny produkt tez z avonu, i działał również świetnie :) buziaki ;* I zapraszam na nowy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam z tej serii maseczkę do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. ma bardzo fajny kolorek, dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czasami jak mam wene to kupuje cos z avona :)
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresował mnie ten krem. Bardzo podoba mi się to, że jest uniwersalny - do rąk i do stóp. Szkoda tylko, że tutaj w Niemczech nie mam możliwości zamawiania z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  16. i dlatego chciałaś oddać używaną w rozdaniu?

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś dla mnie :) Ja też mam problemy ze skórą dłoni w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkąd pracuję to cały rok mam problem z suchymi dłońmi więc chętnie testuję nowe kremy. Może i na ten kiedyś przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ma fajny kolor ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym go wypróbowała, ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger