Kremowy żel pod prysznic z biedronki- nowa miłość.


Witajcie Kochane!
Niedawno w Biedronce pojawiły się nowe żele pod prysznic, ale niestety tylko chwilowo. Szkoda, że nie będą w stałym asortymencie sklepu, z pewnością żel ten przypadł mi do gustu!




Zacznę może od zapachu- jest boski!
 Z pewnością jeżeli kojarzycie ten (zdj poniżej) żel pod prysznic, to już wiecie jak pachnie ta wersja biedronkowa:


+ dodatkowo zapach utrzymuje się na ciele przez jakiś czas.

Teraz konsystencja żelu: Bardzo kremowa, na co wskazuje już sama nazwa. Dzięki temu jest on naprawdę wydajny.


Opakowanie bardzo poręczne, z ułatwiającą dozowanie pompką, która wydobywa na zewnątrz idealną ilość produktu, nie zacina się.




Ja czuję się oczarowana, tak jak obiecuje producent i liczę na to, że jeszcze kiedyś pojawi się ten żel w biedronce. 

Są jeszcze dwie wersje tego żelu, o ile dobrze pamiętam jedna to czekolada, a druga cytryna. Jednak ten zapach przypadł mi najbardziej do gustu.

Do następnego :*




23 komentarze:

  1. świetnie się prezentuje ;d ja mam mleczko z biedronki, które również uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ciekawe ;) w mojej biedronce po tych żelach już śladu nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. musze odwiedzić biedronke :D
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak przypomina OS to chętnie wypróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa mam nadzieję, że jeszcze będzie w mojej Biedronce! nie biegłam po niego, bo myślałam, że to stały asortyment

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety zastałam już pustą półkę :< wszyscy chyba rzucili się na te żele :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten żel w tej samej wersji zapachowej :) Zapach rzeczywiście wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go dorwać;) Jeśli pachnie jak ten z Original Source to jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się może w poniedziałek wybiorę do Biedronki ale pewnie już nic nie zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli pachnie jak OS to chcę go choć mam zakaz kupowania żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że mam ogromniastą ilość żeli w domu, bo pewnie ten bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że jeszcze go gdzieś zastanę, bo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym go wypróbowała, ale niestety nie mieszkam w Polsce :(

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie żele były ale akurat dzień wcześniej zakupiłam na promocji w tesco żel luksji (ps za 6,99 /750 ml z tego co się orientuję promocja jeszcze trwa)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger