Torba ekologiczna- allbag.pl


Witajcie Kochane!
Dzisiaj przedstawię Wam torbę ekologiczną ze sklepu: http://www.allbag.pl/

Sklep ten posiada naprawdę spory asortyment, także polecam zerknięcie w link, a może znajdziecie sobie coś idealnego dla siebie.



Tak prezentuje się moja torba, którą sama wybrałam. Napis "taka sytuacja" najbardziej pasuje do mojej własnej osoby :)




Torba jest poręczna, z łatwością możemy ją złożyć i schować np. do innej torby lub kieszeni. Dzięki jej lekkiej wadze nawet tego nie odczujecie.





Jeżeli chodzi o wielkość, to tak jak widzicie poniżej. Z łatwością zmieści format A4.


No i tutaj ja :)


Jeżeli chodzi o cenę, to niecałe 10 zł. Moim zdaniem jest to naprawdę mało, jak za taką torbę materiałową. Nie raz spotkałam się już z gorszymi jakościowo, a niestety droższymi. Więc tutaj jak najbardziej cena na plus. 

I to na tyle :) Do następnego Kochane!


16 komentarzy:

  1. kiedy wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było za mało chętnych i nie doszło do skutku rozdanie. Niedługo może zorganizuję inne.

      Usuń
    2. szkoda, ale to bylo do przewidzenia,ze az 90 osob nie wezmie udzial w opisówce
      mam nadzieje,ze bedziesz brala te osoby przy kolejnym rozdaniu:)

      Usuń
    3. oczywiście, że wezmę :) i zmniejsze ilość osób :) tylko teraz się tak zapytam: co najchętniej chcielibyście mieć w rozdaniu ?:)

      Usuń
    4. proponuje stworzyc ankiete na blogu :)
      ja tak czasem robie :)
      mnie osobiscie teraz kręcą woski, swieczki, organizery, takie rzeczy do domu :D

      Usuń
    5. haha świeczki- wiem coś o tym :D

      Usuń
  2. a co do torby fajna, mialam podobna z allegro ale stracila kolor po 1 praniu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam cię do Liebster Blog Award :) zapraszam: http://kornylablog.blogspot.com/2014/09/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają takie torby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam torby od allbag i wspaniale się spisują :) Też mam czarną! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale genialna torba! W tej się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger