Mój codzienny makijaż.


Witajcie Kochane! 
Mamy już niedziele, co za tym idzie: kolejny tydzień przeleciał mi przez palce, sama nie wiem kiedy. Weekend z przyjemnością przedłużyłabym chociaż o jeden dzień. Zwłaszcza, że muszę się Wam do czegoś przyznać. Jestem ostatnio lekkim leniem :D Ale tłumaczę to sobie tym, że idzie jesień.

A co u Was słychać, ile nauki? Dajecie radę?

Pokażę Wam dzisiaj mój codzienny makijaż, który na pewno nie jest mocny, zmierza w kierunku do delikatnego, o czym same się przekonacie na zdjęciu poniżej. Jedyne na co głównie stawiam to oczy.


Kosmetyki, które wykorzystałam:


+ krem bb Holika Holika

Jak same widzicie nie ma tego za dużo, stawiam  bardziej na minimalizm. Nawet kiedy mam okazję zrobić sobie mocniejszy makijaż na jakieś większe wyjścia, to staram się tego unikać. 


1. Próbka kremu bb holika holika.




2. Korektor rozświetlający z kobo.
Nawet go lubię, chociaż wielką fanką jego to na pewno nie jestem, znam lepsze. 




3. Bronzer Honolulu W7.
Daje bardzo delikatny efekt, dzięki czemu jest stworzony dla mnie, gdyż nie lubię mocnego konturowania twarzy.




4. Korektor z catrice.
Dobrze kryjący, pewnie wielu z Was znany, u mnie służy "do zadań specjalnych".



5. Kredka do brwi z catrice.
Lubię ją za odpowiedni jak dla mnie kolor, jednak myślę o powrocie do żelu.


A teraz chciałabym podziękować Wam bardzo za 250 obserwatorów! :)




28 komentarzy:

  1. ale jesteś ładniutka! chciałabym w końcu wypróbować ten kamuflaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz piękna oczyska! :) Makijaż bardzo fajny, delikatny i naturalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamuflaż Catrice jest na mojej chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż odpowiedni na codzień,no makup makeup :) Masz piękne długie rzęsy. Co do podkreslania brwi, używam teraz farbki z Makeup Revolution w najjaśniejszym kolorze. Jest praktycznie identyczna kolorystaycznie, jak kredka Catrice, którą masz (też ją posiadam), a brwi podkresla się bardzo szybko.

    Obsewruję i zapraszaam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, naturalny make up :)
    a nauki.. trochę jest, a leniwa jestem nieziemsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny i delikatny makijaż, ślicznie ci w nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, kochana, chyba przyjrzę się temu kamuflażowi.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się taki delikatny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. kredkę z Catrice bardo lubię ,a bronzer z Honolulu był moim wielomiesięcznym ulubiencem i skończył się dopiero po 1,5 roku codziennego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ;) mam ten korektor z KOBO i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybór korektora pod oczy spędza mi sen z powiek :( To dla mnie jakaś trauma - a jakie Ty możesz polecić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad zakupem tej kredki do brwi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na co dzień rzadko się maluję do szkoły. Nie lubię. Na niedzielę i inne wyjścia tak. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Testowałam w sklepie korektor Catrice i mnie nie powalił, jest tłusty i ciężki. Też jak Ty nie lubię mocnego konturowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo naturalnie! Idealnie na dzienny Look ;)
    Też używam korektora Catrice i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na co dzień też preferuję taki delikatny makijaż, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo naturalny makijaż :D
    Nauki dużo tym bardziej, że to druga klasa LO. A na jakim profilu jesteś, jeśli mogę zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że lubimy to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, delikatny makijaż :) a plusem jest to, że szybko się go wykonuje :)))

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger