Mój nowy ulubieniec.


Hejka Wam! 
Co tam u Was słychać? Bo ja jestem przytłoczona masą nauki, a przyznam się szczerze, że kompletnie nie potrafię się uczyć. Także ten.. lipa. Zwłaszcza, że w tym roku czeka mnie matura do zdania. No dobra, dobra, ale ja nie o tym chciałam. 

Przychodzę dzisiaj do Was ze zdjęciami mojego ulubionego lakieru do paznokci. Wcześniej był on w kolorze jasnego różu, jednak teraz..



Ten uroczy, niebieski kolorek przewyższa go. Odkąd mam trochę dłuższe paznokcie to o wiele chętniej sięgam po lakiery do paznokci, dzięki czemu moja kolekcja ciągle powiększa się. Więc zapewne( o ile uda mi się zachować paznokcie) częściej będę pokazywać Wam moje nowości.



Plusem powyższego lakieru jest z pewnością jego konsystencja i dobre krycie. Niektóre lakiery nawet po 2 warstwach są dopiero lekko widoczne. Natomiast w tym 1 warstwa daje już naprawdę dobre krycie. Jednak i tak nakładam dwie, ponieważ wtedy prezentują się jeszcze lepiej.


A Wy, co sądzicie o tym kolorku?

28 komentarzy:

  1. Wow! Kolor jest przepiękny, kocham niebieskości na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! Chyba czas wybrać się po nowe lakiery. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio polubiłam niebieski na paznokciach i ten kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, muszę zakupić jakiś lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ;) dawno nie gościły u mnie na paznokciach niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, jednak ja nie jestem przekonana co do niebieskości na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek :) chociaż ja preferuje róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny, właśnie tez mam niebieskie pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ładny choć przeszła mi juz mania na niebieski mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieczęsto używam tych słów, ale.. MUSZĘ GO MIEĆ. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Do matury jeszcze trochę czasu. A i notatki lepiej się czyta gdy trzyma je taka zadbana dłoń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kolor :) bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny lakier <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger