RECEPTURY BABUSZKI AGAFII KREM DO TWARZY DO 35 LAT


Witajcie Kochane!
Przychodzę do Was z recenzją kolejnego, już 3 kosmetyku jaki mogłam testować dzięki uprzejmości sklepu: SKARBYSYBERII, a dokładnie jest to krem do twarzy. 



Szata graficzna tego kremu jest bardzo zbliżona do opakowania żelu pod oczy z tej samej serii. Okej, zacznijmy może od tego co obiecuje producent:



Moja opinia: Krem ten ma naprawdę lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Więc jest idealny pod makijaż. Miło mi się z nim współpracowało. Nie powodował na mojej twarzy żadnych wyprysków. Największym jego atutem jest fakt, iż nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, ani alkoholu. Jedyny minus, który zauważyłam, że mógłby nawilżać ciut lepiej, ale jest on na dzień więc i tak nie jest źle. Właściwie wystarczająco.

Moja ocena: 5-/5

I to tyle ode mnie na dzisiaj. Życzę Wam udanego piątku, a ja uciekam na zajęcia ( na szczęście tylko 4 lekcje). 

Do następnego! :)





10 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem, kuszą mnie produkty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała się kiedyś zainteresować tą firmą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krem nie zaciekawił mnie szczególnie jednak inne produkty tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie spotkałam się z tą firmą, brzmi ciekawie :)
    poklikałabyś u mnie w linki? proszę, to dla mnie mega ważne...
    http://smaajll.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził. Nigdy go nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszała już o nim kilka pochlebnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle slyszalam o rosyjskich komestykach, musze sie wreszcie przekonac!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo polubiłam te rosyjskie kosmetyki, chciałabym wypróbować ich więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym kremem, fajnie że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię rosyjskie kosmetyki i może kiedyś będę miała okazję testować ten krem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger