Mój drugi wosk.


Witajcie Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego drugiego z kolei wosku, który zakupiłam. Vanilla Cupcake.




Zapach tego wosku przypomina mi maślane biszkopty, ciasteczka, a także wyczuwam lekki zapach cytryny. Dość nietypowe połączenie, a jednak naprawdę udane i działające na zmysły. Paląc go w domu wyobrażam sobie jakbym była w cukierni. Uwielbiam, gdy ociepla mi pokój swoim zapachem.. Musicie wypróbować :)





Możecie go kupić np tu: KLIK

a tu cały asortyment sklepu w świeczki z tej firmy:KLIK


18 komentarzy:

  1. niektóre mają przepiękne zapachy:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam wosku w tym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna, że zapach przypadłby mi do gustu :) Uwielbiam takie ciepłe, słodkie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że są takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ich woski, cudowne zapachy maja!

    wrocilam z urlopu i nadrabiam zaleglosci blogowe. dziekuje za Twoj wklad u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Yankee candle ma kapitalne zapachy, od siebie polecam... zawieszki do auta xD nie dość że fajnie wyglądają (też w kształcie słoiczka), to mają piękne zapachy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuś musi ślicznie pachnieć
    świetny blog będę tutaj częściej zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego co napisałaś wydaje się on bardzo słodkim zapachem, mnie osobiście takie zapachy duszą ;)
    http://potrzebujemyskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i na prawdę uwielbiam! Pachnie tak jakby się piekło jakieś pyszne ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo super :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi mieć cudowny zapach <3
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie zawsze dzielę te woski przynajmniej na dwa. Zapach jest równie intensywny, a wystarcza na dłużej :) Miałam tartę w tym zapachu i bardzo lubiłam, ale ja generalnie lubię słodkie zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach musi być obłędny♥


    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na waniliowe woski jeszcze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger