Brak tytułu

Hej Kochane!

Jestem załamana pogodą, która drastycznie się zmieniła. Przez ostatnie kilka dni można było poczuć już wiosnę.. Natomiast dzisiaj za oknem czysta jesień, a wczoraj? Wiatr, wiatr i jeszcze raz wiatr. Niechętnie wychodzi się z domu w taką pogodę. Na poprawę humoru zrobiłam sobie lody z danonków. Jak byłam mała jadłam je prawie codziennie.



+ dostałam już od chłopaka wcześniejszy prezent na urodziny - dziękuję Skarbie, bo pewnie to czytasz. ( La Roche- Posay: Effeclar DUO krem i żel)


Jak się pewnie domyślacie recenzja ich pojawi się na moim blogu, ale to dopiero za ok. 3 tygodnie. Najpierw muszę je dobrze przetestować. Jednak jestem dobrej myśli, słyszałam o nich wiele dobrego, zwłaszcza o kremie. 


Tutaj mój obecny widok z okna..

+ Kto jeszcze oprócz mnie ma problem z obserwowanymi i w żaden pokazany przez niektóre blogerki sposób nie da się go ominąć? :(


33 komentarze:

  1. Mniam, lody danonkowe :). U mnie aktualnie również deszczowo i ponuro :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie taka sama pogoda za oknem... Ohydna.
    Co do Danonków - to były głównie lody mojego dzieciństwa. Uwielbiałam je. A samego danonka nie jadłam już kilka lat.
    Czekam na recenzję kosmetyku ;).
    Ja od kiedy mam bloga nie mogę normalnie obserwować. Muszę się logować przez komórkę (tak mi łączy i jest ok) i wtedy dopiero wyszukuję blogi, które chcę zaobserwować. Masa roboty ale cóż. Jak coś mnie interesuje to nie popuszczę ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sztorm normalnie za oknem, co prawda dziś już spokojniej ale wczoraj była masakra.
    Co do obserwatorów chyba wszyscy mamy ten problem. Na panelu głównym bloggera pod tekstem "Lista czytelnicza" kliknij DODAJ, tam wklejasz link bloga jaki chcesz zaobserwować i klikasz Obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy wyskakuje, że mam 300 obserwatorów już,. niestety :(

      Usuń
  4. Pogoda i u mnie od wczoraj typowo jesienna, wiatr szaleje, pada a nawet i grad wczoraj padał :-/
    A lody z Danonków tez kiedyś jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam od zalecenia dermatolog Effaclar Duo +. Ciekawe jak się sprawdzi. :)
    Pogoda jest niestety beznadziejna, ale mam nadzieję, że niedługo się poprawi.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lody z danonków <3 :D

    uwielbiam effaclar :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzisiaj pada deszcz od rana. Bardzo dobrze - ja uwielbiam jesienną pogodę, od razu mam lepszy nastrój :D
    Czekam na recenzję kremu. Sama osobiście jeszcze go nie używałam, jestem ciekawa czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. też kiedyś je jadłam codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też jest taka pogoda ;d

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna fotka z szybą :)

    Pozdrawiam , zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ta pogoda dobija! :< a danonki pycha ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, lody z danonków, smak dzieciństwa :)
    pogoda dobijająca, miejmy nadzieje, że niedługo się poprawi..
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wstępie: rozwaliło mnie pierwsze zdjęcie. Takie słodkie :D
    Faktycznie, pogoda się tak strasznie zmieniła, że nie mam ochoty wychodzić spod kołdry.
    Sama się wczoraj zastanawiałam prowadząc auto, czy to wiosna czy jesień. Wszędzie pełno starych liści na drogach. Ale to przejściowe. Jeszcze chwila i lato :)
    Idę do sklepu po danonki.

    http://visantpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda u mnie taka sama, problem mam z dodawaniem do obserwowanych, ale omijam to klikając na pokaż więcej czy coś w tym stylu, potem jest opcja obserwuj i już się ładuje.Nie wszystkie też mi się aktualizują w liście czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie pogoda również jest przygnębiająca...
    Ale to ma się za kilka dni zmienić! :)
    Fajny pomysł z tymi lodami z Danonków :)
    Lubię kosmetyki La Roche Posay, choć akurat tej serii nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia i jaka słodka świnka ;d u mnie dzis padało he

    OdpowiedzUsuń
  17. ale dawno nie jadłam danonków! :( ja nie miałam przez tą pogodę prądu przez kilka godzin..;<

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie pogoda tez do bani, a jeśli chodzi p obserwatorów wystarczy nacisnąć przycisk "więcej opcji" a później kliknąć w napis " gotowe" mnie się udaje u wszystkich do których chcę dołączyć ☺, nawet się nie zorientowałam ,że to szerszy problem i myślałam,że nikt nie dołącza do mnie bo mój blog jest do bani ufff o za ulga ☺☺☺☺ ,że mnie oświeciłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. lody smakowite i jak fajnie wyglądają na pierwszym zdjęciu :) plus dla chłopaka za prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie ta pogoda też załamuje :/

    OdpowiedzUsuń
  21. chowam się w domu przed wiatrem :)
    kiedyś też zjadałam się Danonkami :)

    ja jeszcze nie mam 300 obserwatorów, więc mogę obserwować poprzez "dodaj" do listy czytelniczej...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mi narobiłaś smaka kochana:) kiedyś to był mój ulubiony smakołyk! Co do kosmetyków- mam, używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też problemy z obserwacją,od kilku dni próbuje zaobserwować twój blog i często wpadam i próbuję ale cały czas to samo.Jestem ciekawa kiedy to się w końcu skończy.Zapraszam cie na recenzje u mnie Effaclar Duo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W Łodzi też ponuro ;/ I leje.. non stop.
    Jeśli chodzi o obserwacje.. też mam z tym problem ;/ Chciałam zaobserwować kilka blogów, a się nie dało ;/
    Jednak (!) udało mi się to zrobić logując się na telefonie ;) I tam to działa bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa.. i obecnie jestem w trakcie używania effaclar duo ;) Niedługo recenzja u mnie :) Ale już teraz mogę powiedzieć, że jestem zadowolona :)

      Usuń
  25. Ale uroczy danonek <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;*

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie niestety też żel z Effaclar się nie sprawdził kompletnie, pisałam o nim niedawno u siebie zaś pierwsze opakowanie kremu zrobiło efekt WOOW! - drugie już nie chciało :(

    OdpowiedzUsuń
  27. leje, wieje - tragedia!
    kiedy byłam mała non stop jadłam danonki w formie jogurtu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. haha to pierwsze zdjęcie świetne;)) no u mnie też ostatnio ciągle pada..
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie uchwyciłaś kropelki deszczu na szybie :)
    ale dziś (21 marca) pogoda już piękna,prawda? :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger