Soczyście truskawkowa pomadka!




Od producenta: 
 Owocowy aromat i ochrona ust.

Pomadka przeznaczona jest do codziennej ochrony ust przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych. Dla udoskonalenia ochrony wrażliwej skóry ust pomadkę wzbogacono witaminami A i E. Nadaje ustom delikatny połysk i nawilżenie. Długotrwale utrzymuje się na ustach. Dzięki specjalnie dobranej formule, pomadka doskonale odżywia skórę ust nadając im uczucie wygładzenia i miękkości. Dobrze rozprowadza się na ustach, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysychaniu i pękaniu warg. 

Pomadki ochronne GAL dostępne są również w innych wersjach smakowych.





Składniki:
Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Beeswax Acid, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Paraffinum Liquidum, Octyldodecanol, Oryza Sativa Cera, Parfum, CI 16255, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate.


Moja opinia: 
Może zacznę od zapachu, gdyż jest naprawdę cudowny! Od pierwszego użycia zakochałam się w nim.. jakkolwiek to brzmi :D Soczysta, świeża truskawka wysuwa się na pierwszy plan, zaraz po otwarciu pomadki, dlatego wydaje mi się, że zapach ten spodoba się większości. 

Pomadki tej używałam najczęściej wieczorem, dzięki czemu rano miałam gładkie i nawilżone usta

Cieszę się, że pomadka dobrze nawilża, bo jestem posiadaczką dość dużych ust, przez co suche skórki wyglądają nieestetycznie i bardzo rzucają się w oczy. Dlatego nawilżenie ust to u mnie podstawa. Zimą zapewne po tą pomadkę będę sięgać jeszcze częściej!

Konsystencja pomadki jest odpowiednio kremowa, dzięki czemu kosmetyk nie pozostawia lepkiego osadu, zapewne wiecie o co mi chodzi. Nie znoszę takich pomadek. Poza tym jest bezbarwna, co również zaznaczam jako zaletę.

Polecam Wam ją wypróbować! 
Tak jak ja rzadko sięgałam po pomadę, tak po tą sięgam bardzo często, ze względu na jej piękny zapach :)

Link do pomadki: 
Wpis powstał przy współpracy z firmą Gal :)


20 komentarzy:

  1. Och <3 Uwielbiam takie cudeńka!
    Świetnie pachnące i przede wszystkim działające ;) Trzeba będzie poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej pomadki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowalas mnie. Owocowa pomadka ochronna idealna na lato. Kocham takie zapachy!! Zapraszam.do mnie ! www.redbarmaid.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ta firma produkuje pomadki ochronne. Ojjj...to teraz mnie zaciekawiłaś, tym bardziej, że moje pomadki ochronne powoli się kończą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka pomadkę chętnie wypróbuję. Mam nadzieje tylko, że jej nie zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wypróbowałabym :) Uwielbiam zapach truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam :) Chętnie bym wypróbowała, ale na razie muszę uszczuplić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te pomadki za olej rycynowy w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję !! Mniami

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam truskawkową z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To koniecznie muszę ją przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy, ale wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojoj jak truskawka to musi być moja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi fajnie :D nigdy nie miałam jednak tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger