Kredka do brwi, ideał!


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kredki do brwi.. z Aliexpress! Czyli jak się pewnie domyślacie, kupionej za grosze. Jesteście ciekawi? To zapraszam dalej!




Kredka znajduje się w poręcznym, ładnym, panterkowym opakowaniu. Z jednej strony znajduje się szczoteczka do rozczesywania brwi, a z drugiej sama kredka. Takie rozwiązanie, moim zdaniem jest bardzo funkcjonalne, zwłaszcza, że ktoś potrzebuje "ujarzmienia" brwi. Ja niestety nie mam gęstych, więc nie mam czego ujarzmiać :(


 


Kolor kredki jest w ciepłym, brązowym odcieniu. Dodatkowo, produkt ten jest bardzo napigmentowany, dlatego niewiele musimy się z nim napracować, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt. 




Teraz czas oczywiście na efekty.
Jednak uwaga, ja maluję bardzo delikatnie brwi. Więc jeżeli ktoś potrzebuje mocniejszego podkreślenia, to oczywiście takie może stworzyć.





I jak Wam się podoba? 
Znajdziecie ją na Aliexpress, za mniej niż 3 zł :)





24 komentarze:

  1. Rzeczywiście całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłaby za brązowa :) od siebie mogę polecić Ci kredkę do brwi z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i jak dla mnie jest gorsza :) Ale wiadomo, kwestia gustu :)

      Usuń
    2. Ja używam catrice i jestem z nich bardzo zadowolona. Ale przyznam że ta prezentuje się równie dobrze i w dodatku mało kosztuje

      Usuń
  3. Super efekt :-) Ja używam tej z Lovely i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lovely jeszcze nie miałam :D bede musiała kiedyś wypróbować

      Usuń
    2. Wow! Ja bym miala obawy przed jej uzyciem. Podziwiam! Www.redbarmaid.blogspot.de

      Usuń
  4. ja się za bardzo przyzwyczaiłam do cieni do brwi

    _________________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam sie ciesze z moich czarnych gestych brwi, nie uzywam kredek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie pasuje, ale dla mnie ma zbyt ciepły odcień. Ja do brwi bardzo lubię cień z Maybelline i kredki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie ciepły brąz - do brwi powinno się stosować generalnie zimne odcienie, bo ciepłe wyglądają nienaturalnie i rzucają się od razu w oczy ;) Ale opakowanie wygląda słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A no podoba się:) nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej kredki do brwi, ale zapowiada się całkiem fajnie ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny odcień, choć na sobie wolę chłodniejsze tony :) Były takie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej aukcji nie, ale mozliwe, ze na innych :)

      Usuń
  11. Szkoda, ze nie troszke jasniejsza mogłabym się skusić. Ja używam z Loreala i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się opakowanie kocham wszystko co panterkowe...ale n zdjęciach t kredka wygląd na bardzo ciepły odcień brązu więc nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo odwazna jestes! Ja nigdy nie kupilam bym takiego produktu on line ze wzgledu na ryzyko alergii. Ale Produkt sam w sobie ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam kredkę z cartrice i bardzo lubię, szybko można podrasować brewke;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam kredek do brwi, lecz cieni. Według mnie trzeba umieć malować sie kredką, bo można zbyt mocno wyrysować brwi. Dlatego wole stosować bezpiecznie cień. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger