Naturalny peeling myjący do twarzy.


Witajcie Kochane!
Dzisiaj mam dla Was do zaprezentowania peeling, który został stworzony przez nową markę naturalnych kosmetyków aptecznych- Be organic.

Trochę o marce: 

W wyjątkowej serii produktów do pielęgnacji twarzy i ciała połączyłyśmy wyciągi z roślin długowiecznych, wiecznie zielonych i przystosowanych do życia w ekstremalnych warunkach. Dodałyśmy certyfikowane naturalne oleje, znane ze swoich wyjątkowych właściwości odżywczych, i roślinne substancje tradycyjnie stosowane w łagodzeniu problemów skórnych, bezpieczne dla skóry wrażliwej i alergicznej. Zrezygnowałyśmy z wykorzystania składników syntetycznych, substancji pochodzenia zwierzęcego i testów na zwierzętach, a produkcję powierzyłyśmy certyfikowanej fabryce. Kosmetyki o przyjemnej konsystencji i delikatnych zapachach zamknęłyśmy w biodegradowalnych opakowaniach, by móc cieszyć się zmysłową przyjemnością nie rezygnując z troski o środowisko.

Tworząc be organic myślałyśmy o produktach, których same chciałybyśmy używać i które poleciłybyśmy przyjaciółkom i przyjaciołom – tak, jak czynimy to teraz.





Od producenta: 
Delikatne złuszczanie skóry twarzy wspiera procesy regeneracji, reguluje wydzielanie sebum i pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia, redukując zmarszczki i przywracając równomierny koloryt. Be organic Peeling myjący do twarzy BAMBUS & RYŻ wspiera codzienne oczyszczanie i stymuluje naturalną odnowę włókien kolagenowych, pozostawiając skórę gładką, doskonale nawilżoną i promienną.




Moja opinia:
Rzadko używam peelingów, a jak już jakiś mam, to staram się, aby nie był on zbyt mocny dla mojej skóry. Z pewnością cera skłonna do wyprysków nie za bardzo lubi mocne zdzieraki, no chyba, że naprawdę bardzo rzadko..

 Jednak powyższy produkt można używać spokojnie dwa razy w tygodniu, bez obaw, nie ryzykując jakimkolwiek podrażnieniem. Skóra po nim  jest przyjemnie odświeżona, wygładzona i lekko rozjaśniona. Idealnie przygotowana do nałożenia kremu. Odpowiada za to zawarty w produkcie ryż oraz bambus. 

Buteleczka produktu jest bardzo estetyczna i moim zdaniem przykuwająca uwagę. W sklepie z pewnością spojrzałabym na ten peeling :D No cóż, jestem wzrokowcem. 



Na daną chwilę jestem jak najbardziej na tak i polecam ten kosmetyk!  Mam nadzieję, że po zużyciu całego opakowania będę widziała jeszcze większe efekty. 

Link do produktu: KLIK

Dziękuję Firmie za możliwość przetestowania.



20 komentarzy:

  1. nie znam produktu

    ______________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, ani produktu. Podoba mi się buteleczka i ryż w składzie. Oliwka ryżowa np. łagodzi podrażnienia, więc duży plus dla producenta. Ja używam peelingu z pompką Ziaja. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy na rynku od bardzo niedawna ale mam nadzieję, że nasze kosmetyki przypadną Wam do gustu i zostaniemy z Wami na stałe.

      Usuń
  3. Słyszałam już trochę o tej marce i muszę przyznać, że jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie testuję ich krem do twarzy i jak na razie całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się nie spotkałam z tym kosmetykiem, ale opakowanie ma naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ostatnio naturalne kosmetyki i aż chłonę to czego nie znam,bo chcę poznawać :D
    zapamiętam ten produkt i dzięki za jego bogatą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też tylko naturalne kosmetyki wciąż :D

      Usuń
  8. O świetny musi być! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. zapewne jak go już skończę to będe marudzić to samo :(

      Usuń
  10. Nie przepadam za peelingami myjącymi ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o firmie. Ja bardzo lubię mocne peelingi. Ostatnio poznałam korund i go pokochałam. To coś co moja cera uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno czaiłam się na korund, ale jakoś wyszło mi z głowy po czasie. Dzięki za przypomnienie! :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy, ale zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawią mnie te kosmetyki,po opisie mają zadatki na stałe miejsce w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fajnie, lubię takie delikatne peelingi no i dodatkowy plus za to, że to kosmetyk naturalny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger