A może by tak serduszko z niespodzianką? :)

Zbliża się dzień matki, czyli święto którego nie należy lekceważyć. Jest to dzień wyjątkowej osoby, bo to właśnie dzięki niej znajdujesz się na tym świecie. Warto jest sprawić niespodziankę i kupić lub zrobić coś dla mamy. Sama szukałam dłuższy czas czegoś odpowiedniego. Nie jest to prosty wybór, a kupno zestawu kosmetyków u mnie nie wchodzi w grę.. zbyt oklepane :) 





Wybór padł na biżuterię grawerowaną. Prosty wzór serduszka+ mój własny napis, prezentują się bardzo efektywnie. Dodatkowo na opakowaniu znajduję się też dedykacja. Łańcuszek można powiedzieć, że ma prosty wzór, niczym się nie wyróżnia, jednak dla mnie grawerowanie robi kawał dobrej roboty i wygląda to już kompletnie inaczej niż w sytuacji, gdy kupujemy zwykły naszyjnik. Taki naszyjnik jest tylko jeden, sami stworzyliśmy napis na nim :) 

 



SERCE NA ŁAŃCUSZKU-KLIK

Kolejnym pomysłem jest kubek. Prosta sprawa, ale wydaje mi się, że napis na nim może zrobić furorę i spowodować szeroki uśmiech na twarzy mamy :) Przecież każda kobieta potrzebuje, aby ją pochwalić, docenić. 
 

KUBEK-KLIK

Innym świetnym pomysłem może być też na przykład książka, wspólny wypad do kina, obiad lub też babski dzień. Jest wiele możliwości, dlatego nie bardzo rozumiem zamysłu kupowania czegoś, żeby po prostu coś dać, bez przemyśleń. Ja na miejscu takiej mamy wolałabym po prostu zostać przytulona i usłyszeć kilka dobrych słów :)


14 komentarzy:

  1. Mnie bardzo spodobał się łańcuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobny, idelany dla mojego gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kubek to zawsze świetny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mamie jakieś kremidło zapodam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coś wiem na temat serduszka. Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na prezent nawet bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biżuteria. Ja jednak bardziej preferuje prezenty personalizowane, czyli takie na których można dołączyć dedykację w postaci trwałego grawera.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger