Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów)

Witajcie ! :)

Zakupiłam nową odżywkę. Również okrzykniętą mianem cudownej przez wiele z Was. O jaką konkretnie chodzi? Tak jak w tytule- Kallos, Serical, Crema al Latte. Narazie nie mogę nic konkretnego o niej napisać, jednak recenzja z pewnością pojawi się po jakimś czasie. Prezentuję ją dla tych, co może jeszcze jej nie znają. Osobiście jestem bardzo ciekawa, czy ja również zakocham się w niej.



Obietnice producenta:


oraz skład:



Póki co, jedyne co mogę stwierdzić o niej to:
  • ma przyjemną, kremową konsystencję
  • piękny zapach, budyniowy
  •  świetną cenę - ja zapłaciłam 11,99/1000ml


Pozdrawiam Was :*

23 komentarze:

  1. Faktycznie, wiele osób chwali tą maskę :) Ja od Kallosa miałam szampon i średnio przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe jak u mnie będzie :)

      Usuń
    2. Wczoraj na jakimś blogu czytałam na prawdę bardzo pozytywną recenzję, ale nie przypomnę sobie gdzie to było :P

      Usuń
  2. każdy ją chwali, do tego ta cena, nic tylko kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ale średnia była u mnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maska już od dłuższego czasu wzbudza moje zainteresowanie jednak słyszałam wiele mieszanych opinii o niej. Mam nadzieje, że przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ją tylko z blogów, bo mimo zachęcającej ceny i wielu pozytywnych recenzji nie kręci mnie ten CUD ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest na mojej wish liście i mam nadzieję że za jakiś czas uda mi się ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie było bez szału, wręcz taki "nicnierobek" ;)))) Za to Kallos Keratin podbił moje serce, jestem w niej zakochana, najlepsza maska jaką kiedykolwiek miałam :) Wiem, że ta Twoja jednak służy wielu włosomaniaczkom, więc mam wielką nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz gdzies czytalam ze jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ją posiadam :)
    Zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o niej dużo dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a i ja już Cię dodałam do obserwowanych :D teraz Ty hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy tej odżywki... Życzę miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. tanio, dla takiego zapachu na pewno warto :) ciekawe, jak z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. używam tej odżywki juz od długiego czasu i chyba się z nią nigdy nie rozstanę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze wyprobowac koniecznie! :) I czekam na recenzje!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Want to follow each other on GFC?

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o niej dobre rzeczy, muszę wypróbować u siebie w końcu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger