Paczki z Aliexpress.

NOWOŚCI
Jeszcze do niedawna zakupy z aliexpress pisane/ kręcone w wersji polskiej było trudno znaleźć w internecie. A na dzień dzisiejszy jest tego po prostu masa, a recenzje z tej stronki rosną na potęgę. Dlatego dostosowuję się do Waszych potrzeb i z miłą chęcią przychodzę do Was z postem zakupowym właśnie z alie. Także zapraszam wszystkich do czytania i oglądania, może coś używaliście i z chęcią podzielicie się swoją opinią? Przejrzę każdy link i przeczytam każdy komentarz. Nie ma co się oszukiwać, ale ceny tam są naprawdę bardzo kuszące, a jakość wielu rzeczy jest naprawdę dobra. Oczywiście zdarza się, że trafimy na coś, co nieodpowiednio jest uszyte, albo za małe. Z rozmiarówką warto uważać i najważniejsze co- pamiętajcie, żeby przed zamówieniem przeczytać komentarze o sprzedawcy, pooglądać zdjęcia realne :)



1. Kredka do brwi.
Kredka występuje w bodajże trzech odcieniach. Bardzo łatwo jest dostać ją na alie, zresztą jak każdą z tych rzeczy którą mam Wam do zaprezentowania, dlatego nie podaję linków.   
Z początku nie byłam za bardzo z niej zadowolona, była jakaś słaba, trudno się nią operowało, po prostu wydawała mi się jakaś "tępa". Jednak po kilku użyciach nagle stała się lepsza. Obecnie operowanie ją jest na tyle wygodne, że używam jej codziennie. Kolor bardzo mi odpowiada- nie jest za jasny, ani za ciemny, nie wpada w rude odcienie. Pigmentacja kredki jest przeciętna, ale za takie grosze nie oczekujmy cudów, mimo wszystko radzi sobie w miarę dobrze. Trwałość oceniam bardzo dobrze, cały dzień trzyma się u mnie w nienaruszonym stanie. Jedyne ale do którego mogłabym się przyczepić to fakt, że dla mnie mogłaby być węższa.



2. Pęseta do nakładania sztucznych rzęs.
Zamawiając ją żyłam w przekonaniu, że to będzie coś co ułatwi mi nakładanie rzęs o 180 stopni. Przyzwyczaiłam się już do nakładania ich palcami i nie widziałam w tym żadnego problemu, ale przyrząd ten miał ułatwić mi to jeszcze bardziej. Prawda jest taka, że i tak używam tylko dłoni, bo jednak nimi mi wygodniej, nie rozumiem tych wszystkich zachwytów do tej pęsety :( Może powinnam dać jej kolejną szansę? 
 
3. Kępki rzęs.
Mają całkiem dobrą jakość, ale jak dla mnie mogłyby być nieco gęstsze. Nie będę się nad nimi wiele rozwodzić, bo tak naprawdę nie ma o czym. Dobrej jakości kępki i tyle :)
 
4. Gąbeczka do nakładania podkładu. 
Dla porównania wstawiam Wam zdjęcie gąbeczki namoczonej oraz suchej. Jak widać- sporo urosła :) Gąbka jest dobra, czyni swoją powinność, czyli ułatwia równomierne nakładanie podkładu na twarz. Mam wrażenie, że przy jej użyciu uzyskuję delikatniejszy efekt niż przy użyciu pędzla. Na co dzień jak znalazł :) 
 
 
 5. Krem ze śluzem ze ślimaka.
Tego kremu chcę zrobić osobną recenzję na bogu. Póki co jestem wciąż w fazie testowania.
 
 

27 komentarzy:

  1. Czy te kepki rzes sa jednorazowego czy wielorazowego uzytku ? I jakiego kleju do nich uzywasz ?
    Zapraszam do siebie :)
    pinkdoll26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam je tylko jednorazowo :D używam duo, chociaż poszukuję lepszego, ten chyvba lekko zaczął drażnić moje oczy

      Usuń
  2. Zastanawiaąłm się nad gąbeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tę gąbkę, ale z ebay.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzęsy i gąbeczka są super,również posiadam :)
    klikniesz w link do bombera u mnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten krem ze ślimaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem kremu.Osobiście uwielbiam działanie śluzu ślimaka ale póki co nie odważyłam się na kupno go z tak daleka.Na alli robię zakupy od niedawna ale jestem zakochana w cenach i gadżetach, czekam jeszcze na jakieś 15 przesyłek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mysle o zamowieniu poszewek na poduszki, bo znalazlam pasujace do moich zaslon, ale jednak obawiam sie o jakosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj po prostu opinie i spprawdź feedback :)

      Usuń
  9. Mam taką gąbeczkę ale z Dresslink i ona nie rośnie... ale jest dobra! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej jestem ciekawa tego kremu ze śluzem ślimaka. Sporo czytałam pozytywnych opinii na temat kosmetyków ze śluzem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy tam mają ;)
    chociaż takie drobne rzeczy wolę zamawiać na Aliexpress bo przesyłka jest za darmo ;) ja czekam chyba na 10 paczek albo więcej ;)

    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię dużo zakupów przez aliexpress ;) Głównie ubrania i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że kredki i cienie do brwi to najlepszy kosmetyk jaki można było wymyślić:D

    Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaaaaaaaaakie fakne cacyki <3 Ale Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możesz i sama zamówić :D niewiele kosztuje :)

      Usuń
  15. Extra zakupy ja zamawiałam sporo zegarków;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Gabeczka sporo rośnie :)
    Ciekawa jestem kremu ze śluzem ślimaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. opakowanie kremu powala, jest tak urocze

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę pęsetkę i świetnie sprawdza mi się przy rzęsach na pasku. Zastanawiałam się długo i chyba kupię w końcu tę gąbeczkę ;) Ja maniakalnie zamawiam zestawy pędzli do makijażu i lakierów hybrydowych , wszystko z Ali, więc zapraszam na te obecne i następne recenzje do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger