Perfumy Nicole.






 Z perfumami Nicole miałam już kiedyś styczność, jednak nie do końca trafiłam co do ich zapachu, ale trwałość była za to znakomita. 

A jak jest z tą wersją?






Opis: Nicole 091 (grupa: zmysłowe): jaśmin, akacja, migdał, drzewo różane, pszenica






Zapach tych perfum jest zmysłowy, nie nachalny, lecz uwodzicielski. Nie za słodki, a subtelny. Dzięki temu, że jest odpowiednio wyważony mogę nosić go każdego dnia, niezależnie czy mam ochotę na coś cięższego, czy też lżejszego.


Trwałość tak samo jak w przypadku pierwszej wersji, na piątkę z plusem. Perfumy są nie drogie, a takie trwałe! :)







Polecam Wam wyszukać odpowiedni dla siebie zapach i cieszyć się trwałością, zapachem oraz ceną perfum Nicole :)



9 komentarzy:

  1. Mam ich 2 zapachy i lubimy się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super :) ja mam zawsze problem z doborem zapachu :( przez internet nie potrafię i jest to dla mnie totolotek..

      Usuń
  2. nigdy nie miałam tych perfum:)


    _________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tych perfum :))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną buteleczkę i mimo wybierania w ciemno jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam dwa odwzorowania i bardzo je lubię :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger