Brak tytułu

Witam Was.

Mamy już środę. Jeszcze tylko jutro i czeka nas 3 dni wolnego oraz Halloween. Co zamierzacie wtedy robić ? :) Ja idę do kina ze znajomymi oraz spróbuję wyciąć z chłopakiem dynię. Będę robić to po raz pierwszy, więc mam nadzieję, że jakoś będzie się prezentować. Efekty sfotografuję i z pewnością Wam pokażę. Trzymajcie kciuki, że będzie ładna :) Tak sobie myślę, że jeszcze niedawno było lato, a tu już za chwilę zima. Krajobraz za oknem drastycznie się zmienił, a ja nawet nie wiem kiedy to się stało. Dziwne, czy tylko mi tak szybko czas leci? Chociaż nie narzekam, byle do wakacji! A najpierw do świąt, które osobiście uwielbiam. Cała ta atmosfera, ubieranie choinki.. ah! :D

Życzę Wam udanego dnia. :*














1 komentarz:

  1. O rany, jaki piękny kocurek! *__* Ja już jestem mocno świąteczna :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger