Brak tytułu

Witam Was :)

Co u Was słychać? Czy u Was też ostatnio słońce za oknami? 
Może to śmieszne, ale u mnie nawet burza miała miejsce. 
Jesień w pełni, a na termometrach ponad 10 stopni, miło :)


Jutro już środa. Ja oczywiście czekam na weekend.
Zaraz biorę się za odrabianie lekcji,
 a Wam życzę miłego wieczoru, 
a w następnej notce napiszę o Regenerum do włosów, 
które mi bardzo pomogło odżywić moje wysuszone 
rozjaśniaczem włosy. 
Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć z ostatnich dni, 
takie małe urozmaicenie.

Trzymajcie się ciepło:*





3 komentarze:

  1. u mnie również ostatnio byłą burza, a teraz pogoda bardzo słoneczna :)
    świetne zdjęcia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia:)
    Faktycznie pogoda od kilku dni bardzo słoneczna jest:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :) Czekam na recenzję regenerum!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger