Prezenty dla Sportowca/ Fitmaniaka + Przepisy na szybkie, fit posiłki

Wśród Twoich znajomych znajduje się jakiś fitmaniak? Nie wiesz co mógłbyś mu sprezentować z okazji zbliżającego się święta? Mam dla Ciebie ciekawe inspiracje na prezenty dla sportowca, które sprawdziły się w moim przypadku. Dodatkowo przedstawię dwa szybkie pomysły na ciekawe fit posiłki, dzięki którym można zaoszczędzić sporo czasu, zwłaszcza rano. Przyznajcie sami, że lepiej jest pospać 20 minut dłużej.. :)


Pierwszym pomysłem (moim zdaniem genialnym, zwłaszcza dla osoby, która kocha gotować) jest deska do krojenia ,,NIE TUCZY''. Można ją spersonalizować (zmiana imienia). Przede wszystkim jest to śmieszny, ale i praktyczny prezent. A posiłek przygotowany na takiej desce przecież nie tuczy.. no to halo, nic tylko jeść! 

Deska jest w rozmiarze 25 x 32.5 cm i jest wykonana ze sprasowanej trawy bambusowej, która jest bardzo dobrym materiałem na deski do krojenia, ze względu na:
- wysoką wytrzymałość, na poziomie litego drewna bukowego;
- niski poziom chłonięcia wody, dzięki czemu jest szybkoschnąca;
- posiada właściwości likwidujące bakterie.

+ PRZEPIS NA GOFRY

Składniki : 
- łyżeczka oliwy z oliwek
- zmielone płatki owsiane (około 40 g), 
- miarka białka serwatkowego (30 g) - u mnie rządzi o smaku masła orzechowego, 
- 2 jajka, 
- trochę mleka (na oko) do uzyskania płynnej konsystencji jak na naleśniki.

Gofry można przygotować dzień wcześniej, pozostawić do ostygnięcia i dopiero później zakryć. Poniżej moja propozycja podania: naturalny serek homogenizowany + frużelina bez cukru. Dzięki dużej zawartości błonnika z płatków owsianych oraz białka z serwatki, posiłek ten jest sycący.

+ PRZEPIS NA NOCNĄ OWSIANKĘ

Kolejnym pomysłem jest owsianka, którą chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest najszybszym i najpopularniejszym posiłkiem wśród osób zdrowo się odżywiających.
Składniki:
- pół szklanki mleka,
- płatki owsiane ( tu wg. uznania, u mnie najczęściej około 60 g)
- miarka białka serwatkowego
- bakalie / owoce/ masło orzechowe - do wyboru, do koloru
Całość mieszamy i pozostawiamy na noc w lodówce i hop - gotowe :)

Drugim prezentem, który dla mnie - kociary i fitmaniaczki jest czymś nieodzownym w codziennym funkcjonowaniu, to - porządny kubek termiczny. Także tak, ciężko pracuję, aby moja kotka miała godne życie. Póki co jakoś sobie radzimy ;) Pół żartem, pół serio, ale nie tylko dla osoby ćwiczącej, ale i każdej innej osoby ceniącej sobie ciepłą kawę, jest to prezent typu MUST have. Dodatkowo, ja bardzo lubię w kubkach termicznych przygotowywać owsianki na ciepło.Wystarczy suchą zawartość przygotowaną w domu zalać wrzątkiem np. w pracy i gotowe :). Kubek jest o pojemności 320 ml. 





Kolejnym pomysłem na prezent dla Fitmaniaka jest torba bawełniana ,,dasz radę''. Jest wygodna, solidna oraz bardzo pakowna. Może posłużyć nie tylko jako element garderoby do wyjścia na zakupy, ale także w życiu codziennym. Prezentuje się naprawdę ciekawie i z pewnością zwróci uwagę wielu osób. Dodatkowo, mam wrażenie, że idąc z taką torbą na zakupy, to nawet samo jej posiadanie motywuje nas, aby nie kupować niezdrowych rzeczy! 

Polecam nosić ją ze sobą jak najczęściej, aby nie produkować kolejnych odpadów ze sztucznych tworzyw.. bądźmy bardziej eko, ale nie ze względu na modę, a nasze dobro.

Dasz radę - Torba Bawełniana z Nadrukiem

9 komentarzy:

  1. Fajne propozycje, znam kilku fit maniaków :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomysły :)
    Ja gofry uwielbiam i nie tylko te fit :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skorzystam z tego przepisu na gofry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Deska jest genialna, a gofra chętnie bym sobie zjadła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, kredyt między osobami fizycznymi jest operacją finansową polegającą na pożyczaniu pieniędzy bezpośrednio od ludzi bez interwencji banku. Przez większość czasu odbywa się to w środowisku rodzinnym lub przyjaznym. Ale ostatnio możesz pożyczyć od nieznajomego. Jestem skłonny oferować pożyczki każdemu, kto ma możliwość spłaty kredytu bez obaw. Z niecierpliwością czekam na kontakt z tobą, jeśli naprawdę potrzebujesz kredytu i jeśli jest to dobra wola.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  6. great post!thank you for your share!
    what the luxhairshop human hair wigs?
    want to eat
    \

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger