Wrzesień to taki drugi "styczeń"

Czy tylko ja to zauważyłam, że wiele osób kiedy powraca do szkoły, zachowuje się jakby to był nie tylko nowy rok szkolny, ale po prostu nowy rok? Plannery, organizery, postanowienia.. Po wakacjach człowiek potrzebuje jakieś życiowej organizacji, wewnętrznego porządku. Tak samo jest po świętach- lenistwo nie jest za dobre, dla nikogo. Przyznam sama, że jakoś zaczęło mi się udzielać to wszechobecne"organizowanie", uwielbiam chaos w moim życiu, ale tylko na moich zasadach. W papierach i głowie musi być porządek! W dzisiejszym poście podaję Wam kilka ciekawych linków, które mogą Wam pomóc, jeżeli tak jak ja, bierzecie się za siebie :)



LISTA LINKÓW:
Jestem pod ogromnym wrażeniem jej bloga oraz rozwoju. Wciąż dodaje jakieś świetne szablony do pobrania za darmo- dla każdego. Dzienniki diety, plany lekcji i wiele innych. Koniecznie polecam Wam do niej zajrzeć. Wzory nie są banalne, ani nie przesadzone. Śmiem twierdzić, że na mój gust- idealne. Dodatkowo zauważyłam, że stworzyła swój kanał na Yt.

Świetny post, a w nim pomysł na notesik z listą zadań. Prezentuje się efektownie i z pewnością dzięki niemu będziemy mogli uporządkować sobie w głowie listę obowiązków do wykonania każdego dnia. Czasami jest ich aż tyle, ze warto jest napisać je sobie na kartce. Mnie samo patrzenie na tego typu listy, motywuje do działania, aby wykonać całość i nie pozostawiać niczego na potem. Wtedy wiem, że zasłużyłam sobie na pełen relaks, bo wykonałam wszystko co powinnam i chciałam.

3. Filmik u Alissvlogchannelhttps://www.youtube.com/watch?v=fv4zby8qtMQ 
Bardzo lubię jej filmiki, jest bardzo zorganizowaną osobą i miło jej się słucha. Jeżeli macie ochotę, koniecznie obejrzyjcie akurat ten filmik o organizacji. 


4. Nie jest to link, a książka "Slow life"
Jest to bardzo przyjemna pozycja, zwłaszcza dla osób ciągle zabieganych, odczuwających potrzebę zwolnienia, aby.. żyć. W życiu nie można pędzić z zamkniętymi oczami, aby nie minęło nam ono za szybko, nie po naszej myśli. Książka ta jest również o poszukiwaniu pasji, która jest motorem życia codziennego i dodaje mu sensu. Z pewnością będę powracać do Slow life nie raz. Jest napisana w przystępny sposób i bardzo mnie motywuje. Na gorsze dni, jak znalazł. Idealna książka dla każdego. Nawet jeżeli nie jesteś zabiegany, ale czujesz wewnętrzną potrzebę odnalezienia pasji, spełnienia.. czytaj! :)

"Uwaga na planowanie czasu", czyli tym razem o pułapkach, w które możemy się wplątać jak zbyt dużo na siebie nałożymy. Dowiecie się też, że warto jest planować.. wypoczynek! To pomaga, uwierzcie. Dzięki temu wiecie kiedy wypoczywacie, a kiedy macie obowiązki. Post jest bardzo ciekawy i w pełni się z nim zgadzam. Warto planować, ale nie ma co przesadzać, przecież całego życia nie da się zaplanować. Czasami "spontany" są lepsze, w przypadku imprez- prawie zawsze tak jest :D 


To byłoby na tyle. Tych linków nie ma za wiele, jednak są to właśnie moje ulubione typy, które motywują mnie do działania. Szczególnie pierwszy link. Mam ochotę drukować wszystkie listy, plannery, dzienniki od Mypinkplum. Kobieto, jesteś cudowna :) Cenię sobie ludzi inspirujących, motywujących do działania. Po prostu kreatywnych, bo jest to zaraźliwe.

10 komentarzy:

  1. Pierwszą propozycję bloga znam i uwielbiam tam zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również znam pierwszego bloga i książki z serii "Slow..." ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slow life podbiła moje serce :) będę do niej wracać co jakiś czas

      Usuń
  3. Organizacja to ważna sprawa... Właśnie u mnie też wrzesień to zawsze był taki drugi styczeń... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafne stwierdzenie, że wrzesień to taki drugi styczeń :) Dzięki za przydatne linki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Cieszę się, ze okazały się przydatne :)

      Usuń
  5. Mnie wrzesień już nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie zabieram się za tą książkę
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje :) Zaciekawiła mnie książka Slow life :))
    Pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje :) Kilka dni temu kupiłam notes leuchtturm1917 i mam zamiar zacząć prowadzić bullet journal. Zobaczymy jak to pójdzie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger