LAMPA UVLED SUNUV9c z Aliexpress

Ostatnio po raz pierwszy zamówiłam z aliexpress coś większego. Jak możecie się domyślić po tytule, była to lampa do hybryd, a dokładniej SUNUV9C. Wcześniej posiadałam mostek dołączony do zestawu startowego z Semilac, jednak nie do końca mi on pasował i miałam wrażenie, że nie utwardzał hybryd odpowiednio dobrze. Przez co trochę się denerwowałam, że wciąż muszę dokładać kolejne 30sec, aby były dobrze utwardzone. Co zresztą, pewnie jak wiecie, jest najważniejsze. Przez nieodpowiednie utwardzanie hybryd możemy nabawić się uczulenia, dlatego lepiej nie ryzykować. 



 Lampa jest lekka, ładna, bardzo praktyczna i faktycznie solidnie wykonana. Że tak to ujmę, nie jest to żaden badziew chiński, jak niektórzy mawiają. Lampę można ustawić na 30 lub 60 sekund. Według opinii producenta, powinna ona utwardzać hybrydy nawet w 10sec. Jednak dla pewności ja wolę utwardzać je 30sec. Co więcej, lampa aktywuje się sama zaraz po włożeniu dłoni pod spód, więc nawet nie musimy jej uruchamiać. 


 

 
 
 W paczce otrzymałam: 
- instrukcję obsługi po angielsku
- europejską wtyczkę 
- oraz oczywiście lampę

Niezmiernie byłam zadowolona z przesyłki, gdyż tracking działał, dzięki czemu aż do mojego miasta mogłam obserwować gdzie znajduje się paczka. Uwierzcie, że wysyłanie poleconym z Chin jest rzadkością.

Poza tym, że lampa naprawdę pięknie się prezentuje, jest równie praktyczna. Zabiorę ją wszędzie, ze względu na to, że jest naprawdę bardzo lekka i nie zajmuje dużo miejsca. Jednak jej największa zaletą jest fakt, że obejmuje całą dłoń. Przy mostku problemem było dla mnie oddzielne wkładanie kciuka, którego lampa nie obejmowała. Na szczęście tu tego problemu nie ma, a to bardzo przyspiesza cały proces robienia hybryd.

 

Jestem bardzo zadowolona z zakupu i mam nadzieję, że sprzęcik posłuży mi na długo. Cena tej lampy to około 80zł, w zależności od kursu oraz od jakiego sklepu kupicie :)

Dajcie znać, czy Wy wykonujecie hybrydy w domu i jakich lamp używacie.


5 komentarzy:

  1. Mam tą sama lampę, jest świetna! Przedtem używałam starej tunelówki albo mostka Sun Mini i zawsze utwardzanie trwało dość długo, zawsze dla pewności utwardzałam hybrydy dłużej ze względu na sławne uczulenia. Teraz komfort pracy jest całkiem inny, lampa bardzo szybko utwardza, jest mała i lekka, a do tego wygląda bardzo profesjonalnie :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :) http://nehabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nadal wolę chodzić do manikurzystki niż robić hybrdy czy żele sama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wspomniany przez Ciebie mostek Semilac i jak narazie jestem zadowolona. Mam ponad 10 różnych odcieni lakierów (wszystkie Semilac) i lampa nie sprawia mi żadnych problemów. Utwardzenie całej dłoni na raz w Twojej lampce to plus. Ta lampa jest też pewnie wygodniejsza przy robieniu paznokci u stóp. Wygląda na porządną, będę o niej pamiętać jeśli kiedyś zdecyduję się zmienić swoją na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupilam ostatnio na Ali ta ktora Indigo ma w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam klasyczną lampę UV i regularnie do niej powracam. Skusiłam się na lampę LED'ową, ale kompletnie się u mnie nie sprawdziła, bo mam mocno wygięte paznokcie, że tak to ujmę, i nie wszędzie hybryda się utwardzała. Sprzedałam. Potem kupiłam mostek, który okazał się być jeszcze gorszy. Pozostaje mi klasyczna lampa UV, ostatnio w mojej wymieniłam żarówki i jestem bardzo zadowolona, choć manicure trwa niestety znacznie dłużej. Ale przynajmniej mam pewność, że lakier jest odpowiednio utwardzony.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger