Banalny przepis na omlet. Prosto, szybko, łatwo.. bo po co utrudniac sobie życie!

Już kiedyś wstawiłam Wam przepis na omlet, niektórzy pytali mnie co miałam na myśli pisząc, że opcjonalnie można dodać do niego białko. Dzisiaj wyjaśnię Wam to jeszcze raz i pokażę przykładowe białko. Skierowane jest ono przede wszystkim do osób ćwiczących i potrzebujących uzupełnić jego niedobór.


















Składniki:
 - mąka kukurydziana
- 2 jajka
- białko
- dżem/ suszone owoce/orzechy (dodatki wg Waszego uznania)
 
Wykonanie:
Mieszam  dwa jajka z mąką kukurydzianą (dodaję tyle, aby uzyskać odpowiednią konsystencję- lekko gęstą, ale nie za gęstą, bo omlet może być zbyt zbity i po prostu mniej smaczny). Następnie dodaję 2 łyżki białka i 2łyżeczki ksylitolu(możecie użyć też cukru, albo w ogóle nie słodzić). Dodatkowo czasami dodaję do środka wiórki kokosowe. Całość smażę na patelni aż do zarumienienia z obu stron. 
I co? Banalne, prawda? :)




Omlet zazwyczaj jem z dżemem, ewentualnie posypuję orzechami z suszonymi owocami( jak na zdjęciu wyżej) :) Przepis jest banalny, a jest to świetny pomysł na śniadanie na słodko.

Link do odżywki użytej przeze mnie do wykonania przepisu: KLIK
 

5 komentarzy:

  1. Coś dla mojego brata :) on pije te różne białkowe świństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie używałam mąki kokosowej, ale z pewnością wypróbuję ją w przyszłości i może odtworzę przepis :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty przepis i wygląda fajnie, tyle tylko, że ja jakoś za omletami nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger