Krótka nieobecność+ Wrocław!


Witajcie w Nowym Roku!
Ogromnie przepraszam Was za dłuższą nieobecność, ale czas świąteczny był bardzo wyjazdowy oraz potrzebowałam odpoczynku. Właśnie wczoraj wróciłam z pięknego Wrocławia, gdzie miałam przyjemność spędzić sylwestra. Niestety to co dobre nie trwa wiecznie i trzeba powrócić do rzeczywistości. Masa nauki, obowiązki, nie zaczekają już dłużej :( 
 

W Nowym Roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze, abyście realizowali swoje cele, byli zdrowi, aktywni, szczęśliwi, zmotywowani, zakochani! Walczcie o siebie w Nowym Roku!

Pozostawiam Was ze zdjęciami z Wrocławia.














8 komentarzy:

  1. Wrocław mi troszeczkę przypomina Pragę :)
    Zdjęcia są prześliczne :)
    Szczęsliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia . Nigdy jeszcze nie byłam we Wrocławiu ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę wszystkiego dobrego!
    Nigdy nie byłam we Wrocławiu. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne zdjęcia, mają swój klimat *-*
    www.mydifferentperspectiveblog wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger