Maseczka biała czekolada.


Witajcie Kochane!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją maseczki oczyszczającej Montagne Jeunesse.

Maseczka ta  zawiera kaolin, masło shea oraz olej jojoba, właściwości, które powinny oczyścić skórę oraz pozostawić ją odżywioną. No pięknie fajnie, tylko jak się sprawdza na mojej mieszanej cerze? 






Zacznijmy może od zapachu:" Swoim aromatem sprawi, że będziesz chciała ją zjeść!" - Nie zgodzę się z tym, dla mnie aromat ten jest sztuczny i z pewnością nie wywołuje u mnie głodu.


Oczyszczenie: Z tym się zgodzę, że maseczka ta bardzo dobrze oczyszcza moją mieszaną skórę oraz matuje! Także tutaj z pewnością spełnia obietnice producenta. Zauważyłam także, że moje pory po raz pierwszy zaczęły się oczyszczać. To chyba jakiś cud, myślałam, że już nic ich nie zabije :)

Odżywienie: Z tym również jak najbardziej się zgodzę. Kiedy moja cera ma gorszy czas i powyciskam kilka niedoskonałości to natychmiast jej używam. To sprawiam, że goją się one znacznie szybciej :) Skóra po tej maseczce jest nawilżona i wyraźnie zregenerowana.

Skład: Pokażę na zdjęciu poniżej.



Wydajność: Ja używałam jej już 3 razy, a jeszcze się nie skończyła. Więc jest ona jak najbardziej na plus. Jeszcze nie wiem na ile użyć wystarczy.

Cena: 6zł.

Podsumowując: Moja ocena 6-/6 (minus za zapach)


16 komentarzy:

  1. Kurcze, kuzynka przywiozła kilka maseczek z tej serii z Hiszpanii
    Muszę ją oskubać

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, to pod względem działania jest bardzo dobra. Super, że znalazłaś produkt, który pomógł Ci oczyścić pory, to chyba niełatwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałąm od nich truskawkową, super byla:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je w końcu mieć, tyle dobrych opinii o nich słyszałam. Jak tylko będą w zasięgu to od razu je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych maseczek, ale chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje sie byc ciekawa ^^ Zwlaszcza, ze uwielbiam biala czekolade :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ją ostatnio i żałuję że nie kupiłam. Chyba w poniedziałek po nią wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję tą maseczkę :) Mojej cerze przyda się porządne oczyszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te maseczki, chociaż mam zarzuty co do zapachów. Czekoladowa w ogóle nie pachniała czekoladą..

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zapach jest sztuczny, bo już w ogóle ta maseczka byłaby ideałem :) I tak z chęcią ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marzą mi sie te maski, niestety nie mam do nich dostępu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą maseczkę ale jeszcze lepsza jest owocowy koktajl czy coś w tym rodzaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała czekolada? To brzmi przepysznie :D Caly czas widuję te maseczki, a nigdy żadnej nie kupiłam. Najwyższa pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze maseczek z tej firmy ale na pewno kiedyś wypróbuję, ciekawią mnie mimo wszystko ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger