Moje 4 największe hity.



Chyba każda z nas ma w swoim zestawie kilka kosmetycznych perełek bez których nie potrafi już funkcjonować, prawda? Dzisiaj chciałabym Wam pokazać właśnie moje kosmetyki, które działają u mnie na tyle dobrze, że nie chcę ich zamieniać na żadne inne, a przynajmniej nie w niedalekiej przyszłości.





Chusteczki nawilżające dla dzieci
Już od dawna poszukiwałam jakiś dobrych chusteczek tego typu, do szybkiego zmycia makijażu w domu, kiedy nie mam ochoty na pełen demakijaż, który wykonuję wieczorem. Powyższy produkt sprawia, że podkład zmywa się niemalże idealnie, a przy tym ładnie pachną, mają łagodny skład. Dodatkowo lubię ich używać kiedy muszę na szybko coś zmyć np. cienie, którymi niechcący się wybrudziłam na dłoni.

Składniki:
Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Linum Usitatissimum Oil, Olus Oil, Allantoin, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2-Dipolyhydroxystearate, Phenoxyethanol, Glyceryl, Oleate, Dicaprylyl Carbonate, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Citrate, Citric Acid. 




Szampon PRO-TOX Kallos
Z początku jak go zobaczyłam byłam trochę sceptycznie nastawiona, bo jakim cudem, coś co kosztuje tak niewiele (około10zł), za tak ogromną pojemność, bo uwaga aż LITR, może dobrze działać. Jak się szybko przekonałam, znacząco się myliłam. Już po pierwszym umyciu, włosy wyglądały na dobrze oczyszczone, ale nie przesuszone, lekko zachowując objętość. Świetnie oczyszcza, pachnie, ma fajną konsystencję i szczerze powiedziawszy nie mam o co do niego się przyczepić.



Garnier płyn micelarny
O tym produkcie pisałam już tyle razy, że nawet nie opłaca się nad nim już rozwodzić. Po prostu uwielbiam, jak dla mnie najlepszy płyn micelarny. Udało mi się go dostać w jeszcze większej pojemności- 700ml! 





Esencja Deremika Hydro Clean
Używam jej jako bazy pod krem bb. Bardzo się polubiłyśmy. Delikatnie nawilża, chłodzi, szybko się wchłania. Więc jeżeli używacie kremów bb i nie mogłyście znaleźć idealnej bazy, to warto wypróbować, a może i u Was sprawdzi się w tym kierunku.

To byłoby na tyle, dajcie koniecznie znać jakie Wy znacie perełki, bez których nie potraficie już funkcjonować :)



14 komentarzy:

  1. Ja bardzo długo używałam płynu micelarnego Garnier i początkowo byłam zadowolona bo bardzo dobrze oczyszczał twarz i super radził sobie z makijażem. Niestety stan cery się pogarszał, wyskoczyły mi jakieś chrostki, nie zdawałam sobie sprawy z tego ze to przez ten płyn do czasu aż w ręce,całkiem przypadkiem wpadł mi inny kosmetyk i Garnier poszedł w odstawkę na chwile, stan skóry zaczął się poprawiać, wróciłam do płynu micelarnego gdy tamten mi się skończył i krostki zaczęły wracać, wiec musiałam go wyrzucić. Od tamtej pory boję się sięgać po jakiekolwiek płyny Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny z Garniera lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie poluję na płyn miceralny z Garniera. Czekam tylko aż ten, który mam już mi się skończy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowego Garniera też bardzo lubię :) Dla mnie jeszcze takim hitem z którym się pewnie nigdy nie rozstanę jest pomadka peelingująca Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez płynu Garnier też nie wyobrażam sobie funkcjonowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny Garniera również kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tami i Garniera znam i bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych produktów znam tylko płyn Garnier ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Garnier niedługo wypuści butle 1,5 litrowe ;) z czego w sumie bym się ucieszyła, tym bardziej jeśli cena wyszłaby jeszcze bardziej atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn micelarny Garniera też bardzo lubię, a aktualnie używam żel z tej serii i jestem z niego równie mocno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger