Perfumy Natika. Miłe zaskoczenie.

                           PERFUMY NATIKA
   .. bo każda kobieta ma potrzebę pachnieć pięknie!

Otrzymałam dwa zapachy: 
  • nr 168- DKNY My NY marki Donna Karan to szyprowo - kwiatowe perfumy dla kobiet. Nutami głowy są malina, różowy pieprz i galbanum; nutami serca są egipski jaśmin, frezja i korzeń irysa; nutami bazy są paczula, absolut z wanilii, piżmo i ambra.
  •  nr 056- Zapach Gucci Guilty przeznaczony jest dla kobiety spontanicznej, odważnej i pełnej energii, która dobrze wie, czego chce i w każdej sytuacji wspaniale sobie poradzi. Nuta zapachowa: mandarynka, czerwony pieprz, bez, geranium, brzoskwinia, ambra, paczula. Typ zapachu: owocowy.
 Niestety pierwszy z nich w czasie podróży uległ uszkodzeniu i niestety pozostało mi tylko rozkoszować się jego zapachem, ale niestety nie na sobie, a na paczce. Wielka szkoda, bo muszę przyznać, że nr 168 pachnie cudownie! W pełni trafia w moje "zachcianki" perfumowe. Skradł moje serce, więc możliwe, że w przyszłości jak skończę część swoich zapasów perfumowych, to po niego sięgnę. A jeżeli Wy lubicie słodkie, ale nie duszące perfumy- to POLECAM!




Natomiast o numerku 056 mogę wypowiedzieć się już nieco więcej. Przede wszystkim coś, co mnie pozytywnie zaskoczyło- perfumy są naprawdę intensywne i długotrwałe, a to wszystko za bajeczną cenę 15zł za 33ml! Zapach ten jest mniej słodki niż poprzedni numerek, idzie on bardziej w stronę mocniejszych perfum, dla odważnych i pewnych siebie kobiet. Na pewno nie jest to zapach dla młodszych dziewczyn, przynajmniej ja mam takie odczucie. Dodatkowo perfumy te pachną tak "bogato". Mam na myśli, że jeżeli poczułabym je u kogoś, myślałabym, że wydał na nie fortunę!

 Niestety nie mam porównania co do oryginalnych perfum Gucci, więc w tej kwestii nie wypowiem się.



Muszę przyznać, że perfumy Natika bardzo zachęciły mnie do siebie i mam ochotę na więcej i więcej!
 Zapraszam Was KONIECZNIE na ich stronę: KLIK  oraz Fb:KLIK


"W naszym sklepie oferujemy wody perfumowane i toaletowe najwyższej jakości inspirowane najlepszymi światowymi markami. Bogaty wybór zapachów dla niej i dla niego. Perfumy, które znajdują się u nas są o największej zawartości olejków zapachowych na rynku! Idealne na upominek, dla najbliższych i nie tylko!

POSTAW NA JAKOŚĆ RAZEM Z NAMI !"

Post powstał przy współpracy z firmą perfumy Natika.


20 komentarzy:

  1. Niestety nie znam firmy ani produktu. Jednak każde perfumy są dobre aby je przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych zapachów... ale chętnie bym poznała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jeden dotarł uszkodzony :o(

    Ale oba zapachy mnie kuszą :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że 168 spodobałby mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam narazie sporo wiec nowych nie potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie spotkałam tych perfum ;))
    Chętnie bym powąchała :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z tą marką, ale chętnie bym wypróbowała :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. polubiłam takie niewielkie perfumetki, bo fajnie mieszczą się w każdej torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz się z nimi spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię odważne, mocne perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy, ale podoba mi się buteleczka perfum ;)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Identyczne są perfumy z perfumik.pl, miałam, mam i lubię! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger