No, bo przecież w święta Bożego Narodzenia "najważniejsze" są PREZENTY.


Witajcie Kochane!
Dzisiaj nie przychodzę do Was z postem kosmetycznym, gdyż chciałam poruszyć inny temat, a dokładnie świąteczny. Jako, że niedługo święta Bożego Narodzenia stwierdziłam, że muszę poruszyć temat prezentów oraz całej tej idei świątecznej. Naprawdę denerwuje mnie to, że ludzie przed świętami zamiast myśleć o tym, aby spędzić miło czas z rodziną, zajmują sobie głowę problemami głównie wystroju oraz prezentów. Jeżeli spotykamy się w szerszym gronie, a w naszej głowie pojawia się myśl" O nie, muszę kupić ładniejszy prezent niż ktoś tam". To coś tu jest nie tak. Przecież nie o to chodzi! 

Święta to nie głównie prezenty. Mogę to każdemu powtarzać, ciągle. Rozumiem, fajnie jest sprawić prezent bliskiej nam osobie, a jeszcze lepiej widzieć uśmiech na jej twarzy, znaczący, że prezent się podobał. Jednak jest to tylko dodatek świąteczny. Cała ta magia nie powinna opierać się tylko na prezentach.

A Wy, jaki macie pogląd na święta?
Czy jesteście może z tych, którzy świąt nie obchodzą i wyjeżdżają na wakacje? Bo wiem, że i tacy się znajdą. Nie chcę tego krytykować, każdy postępuje jak chce. Jednak największy ból sprawia mi to, jak inni sądzą, że bez wielkiego prezentu i obficie ozdobionej choinki świąt nie będzie. Podkreślam, to tylko dodatki do atmosfery świątecznej, a nie same święta. Więc ludzie, nie biegajcie po sklepach z obłędem w oczach, płacząc, że nie możecie wybrać dla kogoś prezentu. Lepiej pomóżcie w pracach nad świątecznym stołem. 


To tyle ode mnie na dzisiaj. Do następnego :*



16 komentarzy:

  1. świetny pomysł!
    też mam ten słoiczek

    ________________________________________
    pierwsza stylizacja w studiu!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ozdobiłaś ten słoiczek z Pepco! :)

    moim zdaniem prezenty na mikołaja tak,
    natomiast w święta powinno zejść to na dalszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda!
    Prezenty powinny być tylko dodatkiem, niestety dla niektórych to najważniejszy element świąt :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/winter-is-comming.html
    Zapraszam na mix zimowych inspiracji! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wielką frajdę w szukaniu prezentów. Uwielbiam to robić. Na Wigilii dużo rzeczy nie wiem, chyba, że słodkości :) Atmosfera jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla niektorych to juz nie frajda, a obowiązek, niestety :>

      Usuń
  5. święta to jedno z najpięknieszych świąt, a prezenty powinny w tym dniu najmniejsze miec znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię świąt,chyba nigdy nie lubiłam.Tak samo pogoń za prezentami to nic fajnego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się. To zrozumiałe, że dzieci uwielbiają magię świąt + zawsze dopytują o prezenty. Obecnie nawet nie myślałam co chciałabym dostać, zastanawiam się tylko jak i gdzie spędzimy święta, czy w gronie rodzinnym czy tylko stali domownicy :) Mama na pewno bardziej ucieszy się z pomocnej pary rąk niż z drogich perfum :) Super post, zyskałaś w moich oczach (co nie znaczy, że miałam o Tobie złe zdanie - absolutnie nie).

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie prezent swiateczny tyczy sie tylko drugiej polowki. Rodzina to czas wyciszenia, spedzenia czasu z najblizszymi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty nie są najważniejsze, ale ja bardzo lubię nimi sprawiać przyjemność moim bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. święta to dla mnie przede wszystkim czas spędzony z rodziną, prezentu już od wielu lat srały się małoistotne choć lubię je wybierać i dawać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja magia świąt gdzieś uciekła . Teraz w święta tylko dostrzegam więcej pustych miejsc i brakujących mi osób ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej !
    Weźmiesz udział w konkursie na mojej stronie ?
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie to wygląda
    uwielbiam święta, jestem pod tym wzgledem jak duże dziecko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger