Dlaczego lubię wracać do Wrocławia i dlaczego kocham to miasto.

We Wrocławiu zakochałam się po raz pierwszy dwa lata temu na sylwestra. Już wtedy wiedziałam, że chcę tam zamieszkać w przyszłości. Od tego czasu odwiedzam to miejsce regularnie- nie tylko ze względu na to jak bardzo je lubię, ale także dlatego, że mam tam siostrę.. Każda moja wizyta  pozwala na spędzenie chociaż kilka dni razem. Co prawda mam daleko- pociągiem ponad 6 godzin, ale nie jest to dla mnie problem, ponieważ.. Zawsze z Wrocławia wracam wypoczęta, pełna inspiracji, zmotywowana do działania, chcąca więcej od życia. Gdy tylko ukończę studia 1 stopnia( inżynier) w mieście w którym obecnie mieszkam, znikam do Wroclove na magisterkę :)



Zastanawiałam się czy pisać tutaj o tym, jak bardzo kocham to miasto. Ostatecznie stwierdziłam, że jest okres wakacyjny i wiele osób może zastanawiać się gdzie pojechać- lub czy warto jest udać się do Wrocławia. Moim zdaniem, odpowiedź brzmi jak najbardziej tak. 
Dlaczego? A dlatego, że miasto to, mimo swoich dużych rozmiarów, pozwala właśnie wyciszyć się, pozwalając cieszyć się pięknem dookoła, muzyką na starym rynku, pięknymi budowlami i jakby otaczającym spokojem. Atrakcji we Wrocławiu nie brakuje. Piękny rynek, duże zoo, ogród botaniczny i wiele innych, pięknych miejsc do zwiedzenia.

Ludzie tam wydają mi się jakby bardziej otwarci, głodni przygód, a zarazem chcący kontemplować sztukę. To miasto się rozwija i będzie to z pewnością robić i w przyszłości. To jest TO moje miejsce, gdzie chcę zamieszkać.











Dajcie znać, czy byliście we Wrocławiu i czy lubicie to miasto :)

12 komentarzy:

  1. Mieszkałam kiedyś we Wrocławiu, ale nie tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze uwielbiałam to miasto! Bardzo chciałam tam mieszkać ale... chyba już mi przeszło ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam i choć czasem jestem tylko w okolicy centrum... ale mam nadzieje że uda mi się częściej odwiedzać centrum miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam we Wrocławiu i mnie oczarował :). Chciałabym tam w przyszłości studiować. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z Opola i też kiedyś marzyłam o Wrocławiu. Z biegiem lat znudził mi się Wrocław i nie widzę w nim tej "magii" ale tylko dlatego często tam bywam. Nadal uważam, że jest piękny i jest co tam robić, lecz mieszkać już nie chcę. Teraz moim celem który niebawem zrealizuję jest zamieszkanie w Gdyni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, a ja właśnie za często bywałam w Gdyni, bo mam bardzo blisko i mi się znudziła :) w takim razie życzę, aby Ci się udało

      Usuń
  7. Nie byłam tam, ale planuję pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. We wrocławiu nigdy nie byłam, tyle co przejazdem. Piękne miasto, piękna starówka. Gdzieś od lat kilku chodzi za mną wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrocław jest przepiękny. Mieszkałam w nim kilka lat, zawsze wracam tam z sentymentem :) Każdy powinien to miasto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie miałam okazji być we Wrocławiu, chociaż słyszałam o nim naprawdę wiele pochlebnych opinii. Wpisałam go nawet na listę podróżnych celi na 2020 rok. A gdzie zazwyczaj nocujecie? Nie mamy żadnych znajomych, więc zostaje nam poszukać dobrego hotelu. Tutaj http://www.staragarbarnia.pl/hotel/ widziałam naprawdę ciekawą ofertę. Plusem jest położenie za miastem. Nie lubimy tłoku i hałasu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger