Nowości! Czyli to co misie lubią najbardziej :)

Dzisiaj podzielę się z Wami kolejną porcją nowości jakie udało mi się w ostatnim czasie zakupić. Nie wiem czy tylko w moim przypadku tak jest, czy może i Wy tak macie, że zakupy dokonujecie falowo, a jak Wam się kończy to wszystko na raz?




ESENCJA TONIZUJĄCA DERMIKA
Do tej pory używałam tylko esencji z azjatyckich firm, dlatego miłą nowością było pojawienie się powyższej, polskiej nowości na rynku :) Myślę, że koniecznie będę musiała się z Wami podzielić opinią na jej temat. Póki co pierwsze wrażenie- delikatna formuła, szybko wchłaniająca się i lekko błyszczące drobinki, które rozjaśniają cerę.


PODKŁAD CARICE HD LIQUID COVERAGE.
Podkład, którego nie wiem czy trzeba nawet przedstawiać, jeden wielki hit, który jest bardzo ciężki do zdobycia. Mi udało się go dostać przypadkiem podczas zakupów na ezebra. Musiałam trafić na świeżą dostawę, bo zazwyczaj jak sprawdzałam to nigdy go nie było i w tej i innych drogeriach internetowych. Nie będę narazie wypowiadać się na jego temat, pozostawię to osobnej recenzji :)


KOREKTOR MAYBELLINE INSTANT ANTI-AGE
Jest to korektor o którym marzyłam już od dawna, a niestety jest on bardzo ciężko dostępny w Pl. Moja przyjaciółka przywiozła mi go z Anglii i dzięki temu mogę go przetestować. Niestety kolor okazał się być za ciemny, jednak mam na to mały trik, którego ujawnię Wam niebawem.. :)


RECEPTURY BABUSZKI AGAFII, BALSAM DO WŁOSÓW MALINA MOROSZKA
Czy wspominałam Wam już kiedyś, że moje włosy są baaardzo kapryśne i po prostu zrezygnowałam z odżywek, bo to czy je stosowałam, czy też nie, nie sprawiało im żadnej różnicy. Nagle podczas zakupów w Tesco rzuciła mi się w oczy ta o to odżywka i nagle bum- cud! Zadziałała :) Dlatego tego produktu konieczna jest recenzja na blogu. Nie dość, że tani to i działa cudnie.



PROSZEK WYBIELAJĄCY DO ZĘBÓW EUCRYL
W mojej kosmetyczce jest to całkowita nowość, nie miałam nigdy do czynienia z tego typu produktem wcześniej. Mam nadzieję, że naprawdę ładnie wybiela. Chociaż jest bardzo tani, to recenzję widziałam pozytywne. Liczę na to, że działa wybielająco gdyż kocham kawę, a jak powszechnie wiadomo.. potrafi nieco plamic zęby.


JANTAR, WCIERKA DO WŁOSÓW
Dawno temu stosowałam tą wcierkę, kiedy była jeszcze w innym opakowaniu. Zaobserwowałam naprawdę dobre efekty, dlatego z chęcią do niej powróciłam, bo jestem na etapie zapuszczania naprawdę długich włosów. Kiedyś miałam prawie do pasa.. zatęskniło mi się za nimi :) 
 

 
PEELING DO CIAŁA TUTTI FRUTTI
Po prostu cudo! Kolejna perełka upolowana za grosze- około 2zł. Co prawda pojemność jest bardzo mała, jednak jak dla mnie wystarczająca nawet na kilka miesięcy. To jak on pachnie i odpręża.. koniecznie wypróbujcie!

To byłoby na tyle.. niedługo planuję dla Was wpis co nowego przyszło mi z aliexpress.. chociaż jeszcze sporo paczek do mnie idzie :D

19 komentarzy:

  1. Catrice, niedługo będzie i u mnie ;)
    Jeśli chodzi o ten proszek do wybielania zębów - miałam - nie działą ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten korektor z Maybelline wylądował w śmietniku :P Jeden z droższych bubli, jakie miałam :( Za to podkład z Catrice jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład CARICE mnie bardzo kusi, ale nie mogę jak na razie go nigdzie dorwać. Produkty Jantar są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingi Tutti Frutti uwielbiam. Właśnie skończyłam wiśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co chce kupić ten podkład z Catrice to go wiecznie nie ma ;(

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie spotkałam się z tym, że kosmetyki babuszki są w marketach. To dobrze, że robia się łatwo dostępne bo są świetne
    Blog Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Catrice muszę kupić jak mi się uda znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podkład catrice to mój nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wypróbować ten podkład z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Catrice jest moim ulubieńcem, ktorego wlasnie opisalam na blogu, korektor z maybelline mam w odcieniu light i jest swietny a proszek z eucryl daje efekty, nie jakieś wielkie, ale różnica jest widoczna :)




    + Co powiesz na wzajemną obserwację?? :) Ja już dodałam, zapraszam również do mnie :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie przymierzam się do zakupu tej wcierki do włosów z Jantara :)
    Podkładam z Catrice już chwilę na niego poluję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ten korektor pod oczy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię podkład Catrice, ale korektor Maybelline po prostu uwielbiam! Jantar jest bardzo często obecny w pielęgnacji moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład w końcu i ja kupię. Korektor kiedyś miałam i był całkiem fajny. NIestety trafił do mnie z Niemiec i kiedy się kończył nie miałam już okazji kupić kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego podkładu catrice :)
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. W hebe aktualnie do dzisiaj jest promocja na szampony babuszki. Są po 3.50 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no jasne :D mi zawsze wszystko kończy się naraz i zazwyczaj przed wypłatą, a nie tuż po :D jestem ciekawa podkładu z catrice, bo wszyscy go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger