oliwka bambino na włosy

Witajcie! Ostatnio przeglądając różne blogi natknęłam się na post o oliwce bambino.
Blogerka używała jej jako odżywki do natłuszczania włosów. Z racji, iż sama mam suche i zniszczone włosy postanowiłam ją wypróbować. Oczywiście oliwkę nakładamy przed umyciem włosów, gdyż w przeciwnym razie (jeżeli jej nie spłukamy) będziemy miały efekt przetłuszczonych włosów. Po pierwszym zastosowaniu nie jestem w stanie stwierdzić, czy odpowiednio natłuszcza, ale plusy, które zdążyłam już zauważyłam to:
-niska cena
-przyjemny zapach, który kojarzy mi sie bardzo z dzieciństwem :)
-włosy są po niej miękkie, pachnące


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger