Coś słodkiego, coś smacznego, a nawet coś do włosów.. zdrowe nowości! :D biogo.pl

BO FIT JEST GIT 
Uwielbiam sklepy internetowe. Zazwyczaj znajduje się w nich o wiele większy wybór produktów niż w sklepach stacjonarnych, a dodatkowo ceny prezentują się jakoś tak.. korzystniej. Zresztą dla mnie najwygodniej jest zamówić więcej produktów z dostawą do domu. Wybierając je, siedząc wygodnie na krześle, nie musząc nigdzie wychodzić oraz z nieokreślonym limitem czasowym na odpowiedni wybór.
biogo.pl to sklep, który urzekł mnie przede wszystkim ogromnym wyborem, atrakcyjnymi cenami, a także zadbaną szatą graficzną. O wiele przyjemniej zamawia się z takiego sklepu. Nawet znajdzie się zakładka dla wegan. Widać, że ktoś naprawdę włożył serce w realizację strony internetowej, dlatego z przyjemnością mogę Wam go polecić.




Pierwszym przeze mnie wybranym produktem było masło orzechowe, które jest po prostu przepyszne i pochłaniam je w dużych ilościach- tak wiem, że jest bardzo kaloryczne. Jednak w sklepach w większości można znaleźć tylko masła orzechowe wykonane z orzechów arachidowych, na które w zbyt dużych ilościach niestety, ale dostaję reakcji alergicznej. Masełko które Wam pokaże jest mixem orzechowym. Owszem, również zawiera orzechy arachidowe, ale ponadto jeszcze kilka innych i smakuje nieziemsko dobrze!
Składniki: orzeszki arachidowe prażone 49%, orzechy nerkowca smażone 25% (orzechy nerkowca, olej palmowy), migdały prażone 15%, orzechy laskowe prażone 10%, sól morska.
Produkt może zawierać sezam. Zawiera naturalnie występujące cukry. 
Olej z orzechów na powierzchni masła jest zjawiskiem naturalnym.

Pojemność: 470g
Cena: 24,99zł
Znajdziecie go tutaj: MNIAM




Następnym produktem na jaki się pokusiłam był olej z korzenia łopianu z ziołami, który jest idealny do pielęgnacji zarówno włosów, twarzy jak i ciała. Odżywia skórę, wzmacnia cebulki włosowe, hamuje wypadanie, a nawet przyspiesza porost włosów- efekty w recenzji za jakiś czas, idzie jesień więc należy zadbać o włosy :) Ponadto doczytałam się, że hamuje łupież, więc dla osób borykających się z tym problemem może stać się on wybawieniem.  
Skład: Arktium lappa oil extrakt, Inulia oil extrakt, Urtica dioica oil extrakt, Tussilago oil extrakt, Biolens oil extrakt, Equistum oil extrakt.
Pojemność: 100 ml
Cena: 17,99zł
Znajdziecie go tutajKLIK 


Ostatnim produktem, który chciałabym Wam pokazać jest syrop daktylowy. Uwielbiam daktyle i nie przypuszczałam, że istnieje z nich syrop- wciąż jestem w tyle :D Jest gęsty, bardzo słodki i smakuje po prostu jak daktyle, tylko w formie płynnej. Świetny moim zdaniem do wszelkiego rodzaju deserów, naleśników, a nawet do owsianki. Polecam! Składniki: syrop daktylowy* 100% (*certyfikowany składnik ekologiczny)

Pojemność: 350g
Cena: 9,38zł - aktualnie w promocji! :)
Znajdziecie go tutaj: MNIAM


Post powstał przy współpracy ze sklepem internetowym biogo.pl

5 komentarzy:

  1. Masło orzechowe jadłem raz w życiu - mam mieszane uczucia co do niego, niby mi smakowało ale z drugiej strony jakoś nie hahahah
    Zaciekawił mnie ten syrop :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj koniecznie syropu, jeżeli lubisz daktyle :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałem o takich zastosowaniach masła orzechowego, ale jak jadłem to masło to wcale do przełknięcia nie było zdatne, ale widać do czegoś innego było dobre.

    Super post, dowiedziałem się nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger