poniedziałek, 13 lutego 2017

Skąd czerpię motywację do ćwiczeń?

Wraz z nowym rokiem każdemu zachciało się być "fit". Fajna sprawa, tylko szkoda trochę, że ulotna, a ludzie popadają ze skrajności w skrajność, zamiast znaleźć złoty środek. Przecież nie trzeba od razu być zawodowcem, mieć zgadzającą się w 100% michę i rzeźbę foczki w miesiąc. Jesteście ciekawi co ja o tym sądzę?

 Ja raczej podchodzę do tego, że po prostu stawiam na zdrowy rozsądek i zdrowie. Ćwiczę dla siebie, staram się unikać śmieciowego jedzenia, dla swojego organizmu. Nie staniecie się zdrowsi na pewno od biernego stylu życia. Więc dla mnie raczej oczywiste jest, że motywację należy znaleźć w samym sobie, bo ćwiczy się, odżywia zdrowo dla SIEBIE, nie dla rodziny, faceta, dziewczyny, czy kogoś innego jeszcze.. Chcecie wejść w słoneczne dni w przytupem? To zadbajcie o swoje zdrowie dzięki czemu z pewnością nabierzecie energii, nie tylko tej słonecznej :)
Jestem aktywną osobą już od dawna i szczerze powiedziawszy to nie wyobrażam sobie życia bez treningów i konkretnego zmęczenia się. Jest to sposób na oczyszczenie myśli, a dodatkowo po każdym, no dobrze prawie każdym treningu udziela się pozytywny humor. Lubię budować mięśnie, bo czuję się wtedy silniejsza, pewniejsza siebie. Treningi przede wszystkim budują charakter.


Co do trzymania diety.. to jest u mnie różnie, bo naprawdę bardzo lubię jeść. Jem zdrowo, ale nigdy nie liczyłam kalorii. Raczej obserwuję po czym czuję się po prostu dobrze, a mój organizm odżywiony.

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100%. Nie do lata, a na lata. Bo bycie fit to styl życia a nie tylko chwilowe widzimisię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tak uważam, ćwiczę dla siebie, żeby się rozruszać po 8 h siedzenia, odstresować i być zdrową.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post. Ja staram się zmieniać swoje nawyki żywieniowe i wprowadzać aktywność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, najważniejsze że unikasz śmieciowego jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj mam motywację do ćwiczeń przez jakiś czas, a później już jej nie mam. Ale mimo to nie jem śmieciowego jedzenia, więc i jem zdrowo :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi brakuje tej motywacji, z dietą staram się działać codziennie, ale ćwiczenia na razie odpuściłam, mam nadzieję że energia mi wróci, a zmęczenie odejdzie i będę miała ochotę znowu wskoczyć w sportowy strój. Na razie oddaję się długim spacerom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie u mnie łatwiej z ćwiczeniami niż z dietą :D

      Usuń
  7. Ja staram się powoli wdrażać zdrowe nawyki, ale nic za szybko i na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ຂໍຂອບໃຈທ່ານສໍາລັບການຂໍ້ມູນຂ່າວສານກ່ຽວກັບການສຸຂະພາບດີສະເຫມີ

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)