czwartek, 16 lutego 2017

Przedłużanie rzęs- moja opinia po 3 aplikacjach.

 PRZEDŁUŻANIE RZĘS METODĄ 2D-3D
Od niedawna zaczęłam przedłużać rzęsy. Zauważyłam, że ten temat wciąż intryguje wiele osób, więc postanowiłam stworzyć dla Was post odnośnie mojej opinii na temat tej aplikacji.
Rzęsy przedłużam już od około 3 miesięcy i zdecydowanie nie zamierzam z tego zrezygnować jeszcze przez dłuższy czas. 
 


Na wstępie zacznę od tego, ze efekt jaki uzyskamy zależy przede wszystkim od naszych naturalnych rzęs, a zwłaszcza od ich gęstości. Ja z tego co się dowiedziałam, od mojej stylistki, mam bardzo gęste i zdrowe rzęsy.
1. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE W PRZEDŁUŻANIU RZĘS?
Wybrać odpowiednią stylistkę! Nie taką tańszą, która może nam tylko zaszkodzić, ale kierować się prawdziwymi opiniami klientek, dowiedzieć się na jakim kleju dana osoba pracuje i czy naprawdę ma doświadczenie w tym co robi i czy lubi to robić, a nie traktuje Cię jak kolejnego klienta, którego trzeba odbębnić :) 

2. CO ILE UZUPEŁNIAM RZĘSY?
Aplikację powtarzam po 3-3,5 tyg. dzięki temu zachowuję ich ładny wygląd. Jednak tak samo jak efekt, tak uzupełnienie to indywidualna sprawa, zależy jak komu szybko wypadają rzęsy.

3. CZY ODCZUWAM JAKIŚ DYSKOMFORT W CZASIE APLIKACJI?
Przyznaję, że pierwszą aplikację nieco odczułam. Drżały mi powieki przez co opary kleju dostały się do oczu i były delikatnie podrażnione. Natomiast kolejny raz już to się nie powtórzyło. Co jeszcze, co zauważyłam, to zdarza się, że raz na jakiś czas łzawią mi oczy, tylko szczere powiedziawszy nie wiem, czy to wina pracy w pizzerii, czy właśnie aplikacji rzęs..

4. ILE KOSZTUJE TAKI ZABIEG?
Kolejna indywidualna sprawa. Każda stylistka ceni się inaczej. Ja za aplikację 2D-3D zapłaciłam 150zł, a za uzupełnianie płacę 100zł. Raczej nie jest to duży koszt, reasumując około 30zł tygodniowo :)



Podsumowując: ja jestem bardzo zadowolona i nie zamierzam z tego rezygnować jeszcze przez długi czas, a w razie podrażnienia polecam Wam najzwyklejsze nawilżające krople do oczu. Przedłużanie rzęs pozwala mi na dużą oszczędność czasu, bo mój obecny makijaż kończy się na pomalowaniu brwi oraz nałożeniu kremu bb, czasami też jakieś naturalnej pomadki. 

8 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje rzęski <3 Ja właśnie zastanawiam się nad przedłużaniem, muszę znaleźć jakiś dobry salon w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wygodne :D polecam jak najbardziej

      Usuń
  3. Pieknie sie prezentuje. Ja nigdy nie przedłużałam rzęs i nigdy szczerze mówiąc mnie nie kusiło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)