niedziela, 18 września 2016

Nowość- kompletnie inna, wyjątkowa maseczka do twarzy. SKIN79 Pore Bubble Cleansing Mask


Lubicie eksperymentować lub jesteście ciekawi każdej nowości kosmetycznej wychodzącej na rynek? To z pewnością spodoba Wam się najnowsza maska od skin79!  Jest to pierwsza tego typu maseczka w płachcie, która dzięki drobnym pęcherzykom powietrza "piance", wnika głęboko w pory i zapewnia dokładne oczyszczenie twarzy oraz efekt masażu. Brzmi naprawdę intrygująco.. Uwierzcie, że frajda była ogromna podczas jej testowania. Poniżej możecie sami zobaczyć jak wyglądałam. Lekko jak Zombie, więc nie radzę używać jej bez wcześniejszego uprzedzenia domowników! :)





 SKIN79 Pore Bubble Cleansing Mask

Opis: Ekstrakt z jeżówki pobudza wytwarzanie nowych włókien kolagenowych i silnie regeneruje. Proteiny mleka nawilżają i wygładzają skórę. Wąkrota azjatycka wykazuje działanie przeciwzapalne, poprawia gęstość i elastyczność skóry. Twarz staje się silnie nawilżona i wyraźnie rozjaśniona.


Skład: Water, Glycerin , Sodium Cocoyl Apple Amino Acids ,
Cocamidopropyl Betaine, Dipropylene Głycol , Disloxane , Methyl
Perfluoarobutyl Ether , Methyl Perfluoroisobutyl Ether, Hydroxyethyloellulose,
Phenoxyethanol, Sodium Chloride,Ethylhexylglcerin,Disodium EDTA,
Fragrance, Butylene Głycol, Ethyl Hexanediol, Echinacea Angustifolia Extract,
Mentha Piperita(peppermint),Leaf Extract, Milk Protein Extract, 1,2-Hexanediol,
Centella Asiatica Extract, Gaultheria Procumbens,(Wintergreen) Leaf Extract,
Camellia Siensis Leaf Extract, Houttuynia Cordata exstract.

 Jak jej używać? 
Przed nałożeniem maseczki należy uwaga! rozmasować ją przez opakowanie, aby dzięki temu równomiernie rozprowadzić składniki aktywne. Następnie jak w przypadku zwykłej maski w płachcie. Nałożyć i dopasować ją do twarzy.



Ogólna opinia:  Pierwsze co najbardziej mi się spodobało zaraz po otwarciu, to zapach. Jest on przepiękny. Chociaż wiem, że zapach może nie wpływa na samo działanie maseczki, jednak warto, aby pachniała ona ładnie. Poza tym maska świetnie dopasowuje się do twarzy, może leciutko odstaje na brodzie, ale gdybym postarała się jeszcze bardziej, leżałaby zapewne idealnie. Otwory na oczy, usta są odpowiednie. Nie raz już tak miałam, że nałożenie maseczki w płachcie było nie lada wyczynem. Mając nałożoną płachtę na twarz przez 10 minut czułam lekkie mrowienie, masowanie. Było to bardzo odprężające, zwłaszcza w połączeniu z pięknym zapachem.  Po zdjęciu maseczki może pory nie były w pełnie oczyszczone, ale na mnie chyba nic nie działa, nawet sławne czarne maski. Jednak nawilżenie i wygładzenie, było cudowne. Miałam ochotę ciągle dotykać twarzy, bo była taka mięciutka i wygładzona, coś rewelacyjnego. Podobnych efektów chyba jeszcze nie miałam po żadnej maseczce. Więc w kwestii oczyszczenia- pół na pół się sprawdziła, ale nawilżenie i rozjaśnienie- jestem na TAK! Poniżej zdjęcie jak wyglądała maseczka zaraz przed ściągnięciem.


 Podsumowując: Serdecznie polecam Wam tą maseczkę. Chociaż faktycznie jest droga, bo kosztuje aż (obecnie 17zł- w promocji), to i tak warto. Od czasu do czasu każdy powinien zafundować sobie chwilę relaksu, a tego typu maseczka jest czymś kompletnie innym. Fajnie się pieni, pięknie pachnie i świetnie działa. Z pewnością zadziwicie innych swoim wyglądem, kiedy się w niej pokażecie.

Dajcie znać czy miałyście już do czynienia z tym cudownym dziwakiem! :)

19 komentarzy:

  1. Ostatnio pojawia się dużo recenzji dotyczących produktów tej firmy. Z żadnymi nie miałam styczności, ale działanie maski jest bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą maseczką, spotykam się z nią po raz pierwszy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie to wygląda, tak jak wszystkie produkty od skin79 :)
    Wcześniejsze wersje maseczek w płachcie (ten tygrysek itd.) strasznie mnie kusiły, ale ich nie kupiłam :( Teraz to się chyba jednak zmieni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zwierzaczkowe są prześmieszne :D idealne na jakiś babski wieczór :)

      Usuń
  4. Ta maseczka wygląda odjazdowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją, ale dopiero na dniach będę przymierzać się do użycia :)
    Jeśli możesz, kliknij w link w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mnie ciekawi ta maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy następnym zamówieniu na pewno ją wrzucę do koszyka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio widziałam ją w TK Maxx ale nie wiem czemu się na nią nie skusiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna, przy następnych zakupach muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ta maska, ale na razie zużywam to co mam, zanim zaszaleję z zakupami na skin79 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle używam jakieś maseczki, kilka razy w tygodniu. więc u mnie zapasy szybko schodzą :)

      Usuń
  11. Mam na nią ogromną ochotę ;) może moje pory jakoś się poddadzą ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)