środa, 13 lipca 2016

Wycieczka do Zoo! :)

W końcu powróciła piękna pogoda. Dzięki temu nie zastanawiając się długo wybraliśmy się do Gdańska, a dokładniej do zoo. 
Już bardzo dawno tam nie byłam, ostatnio chyba z 5 lat temu. Miło było przypomnieć sobie stare czasy i poczuć się jak dziecko przechodząc koło zwierzątek, podziwiając, śmiejąc się np. z walczących małpek :) 
Także jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam Was do fotorelacji z wyjazdu.
 

















Było naprawdę ciepło, co widać na zdjęciach- zwierzęta leniuchowały w pełni, zwłaszcza tygrys :D


17 komentarzy:

  1. Ja ostatnio byłam w zoo w Opolu. Zdecydowanie jest ładniejszy niż ten w Chorzowie :)

    A do Gdańska mam zbyt daleko hehe .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno w zoo nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne fotki :) już dawno nie byłam w zoo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. My wybieramy się do zoo w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam kiedy byłam w zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kilka ładnych lat nie byłam z Zoo a wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki :-) ja w zoo ostatnio byłam z 5 lat temu jak nie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ostatnio w Zoo w Płocku :) świetnie spędziłam tam czas :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj koteły rozwaliły system:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki. Uwielbiam zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śmieszne zwierzaki ^^ mega ujecia ;D Aga ale Ci ładnie w czapce :) jedna z nielicznych dziewczyn która wygląda w niej tak bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez tam byłam - w czerwcu i właśnie przygotowuję wpis na ten temat
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny posta:) Jak dawno nie byłam w zoo...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)