czwartek, 5 maja 2016

Chwila odprężenia dla każdego, domowe spa


Kto nie uwielbia długich kąpieli? Zwłaszcza po ciężkim dniu, kiedy człowiek marzy tylko o tym, aby wypocząć w spokoju. Ciągła gonitwa czasu i zapracowanie sprawiają, że w ciągu dnia chwil na wypoczynek jest coraz mniej. No cóż, dążymy do takiego stylu życia. Jednak co jak co, ale wieczorem dla każdego należy się odpowiedni wypoczynek. Chcecie znać mały, słodki, ale nie tuczący sekret ? :)

Zapraszam do przeczytania posta oraz na stronę: http://retro-online.pl/




Babeczki do kąpieli są świetną alternatywą, aby podnieść nieco sferę komfortu dla zwykłej wieczornej rutyny. Wyglądają, pachną i działają cudownie. Woda po ich użyciu bardzo ładnie się pieni, a dodatkowo wyczuwamy piękne zapachy unoszące się w całej łazience i sprawiające, ze możemy poczuć się nieco luksusowo nawet w naszym domowym zaciszu. Dzięki zawartości oleju z pestek winogron są również doskonałym kremem nawilżającym, który pozostawia skórę cudownie miękką i jednocześnie elastyczną. Co za tym idzie, nasze ciało po kąpieli jest przyjemnie nawilżone i żaden balsam nie jest już potrzebny.

 Już nie raz wspominałam na blogu- jestem wzrokowcem, lubię otaczać się ładnymi rzeczami, dlatego takie słodkości już dawno chodziły mi po głowie. Babeczki nie dość, że działają świetnie, to wyglądają jeszcze lepiej. Idealnie dopracowane, z pomysłemDlatego uważam, że byłyby świetnym pomysłem na prezent.





Do wyboru jest tak wiele opcji, kolorów, zapachów, że na pewno każdy dobrałby coś odpowiedniego dla osoby, której dane babeczki chce podarować. Zbliża się dzień matki, może warto wykorzystać moją propozycję? Mam nadzieję, że ułatwiłam niektórym wybór prezentu :)


Wszystkie babeczki możecie zakupić tutaj: KLIK

20 komentarzy:

  1. Te babeczki wyglądają niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze babeczki :D Kąpiel z nimi to musi być ogromna przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają obłędnie ,aż szkoda było by je używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Uwielbiam tego typu gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie kosmetyki, tylko szkoda byłoby mi ich używać :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kąpiele z takimi umilaczami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paradoksalnie od tych zdjęć jednak chce mi się jeść a nie myć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądają ale u mnie to kompletnie niepraktyczne, bo rzadko robie sobie kąpiel - wolę długi prysznic :P

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam w pierwszych momencie, że propagujesz spa połączone z jedzeniem słodkości :D Te babeczki wyglądają cudnie i naprawdę apetycznie, z chęcią znalazłabym którąś z nich w mojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu śliczne ! Idealny pomysł na prezent - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post, babeczki do kąpieli są prześliczne :) Szkoda by mi jednak było ich używać, pewno trzymałabym je "na ozdobę" - takie moje małe "zboczenie" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie urocze te babeczki! Okropnie żałuję, że nie mam w domu wanny :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)