piątek, 1 kwietnia 2016

20 lat minęło jak jeden dzień.. czyli moje urodziny!


Już jutro, czyli 2 kwietnia kończę 20 lat. Okrągła, ciekawa cyfra. Sama nie wiem kiedy to minęło. Niby po 18 czas leci najszybciej i niestety, ale muszę się z tym zgodzić. Coraz więcej obowiązków, mieszkanie bez rodziców.. to wszystko pochłania tyle czasu, że nie zdaję sobie sprawy kiedy dzień za dniem, godzina za godziną mi ucieka. Czasami trochę mnie to przeraża, że czas biegnie tak szybko. Dopiero co zaczęłam studia, a zanim się odwrócę ukończę już pierwszy rok. 

Przechodząc do sedna: z racji moich urodzin przygotowałam dla Was mały post zdjęciowy, taki trochę mix z ostatniego roku.






TORUŃ, czyli miejsce gdzie spędziłam moją rocznicę, a następnie byłam na festiwalu kolorów. Bardzo klimatyczne miejsce, idealne dla osób które pragną odpocząć, zwłaszcza latem. Jak dla mnie jest niewielki, ale posiada to "coś", że chce się tam wracać.





 NORWEGIA, byłam już tam dwa razy i jakoś lubię wracać do niej myślami. Czas płynie tam jakoś inaczej.. bez problemowo, spokojnie. Oczywiście to tylko moje luźne odczucia, bo mieszkanką Norwegii nie jestem :)
 





WROCŁAW, piękne miejsce, które miałam okazję odwiedzić na sylwestra. Z chęcią tam powrócę, jestem ciekawa jak latem prezentuje się to miasto. Jestem pewna, że będę zakochana..


MIELNO NOCĄ ;)
 oraz my.. najważniejsza w moim życiu osoba oraz Timo :D 


11 komentarzy:

  1. 20?? od teraz proszę się do mnie zwracać "pani" ;p Wszystkiego dobrego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat i spełnienia marzeń :)
    Czas niestety ale szybko ucieka, po 20-stce to dopiero leci, zanim się obejrzysz to już kolejne urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już teraz życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze :) 20 lat to piękny wiek, chciałabym się wrócić do tych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękni wyglądasz! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 lat a wyglądasz jak 18 nastka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) Piękne zdjęcia:*
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)