sobota, 20 lutego 2016

Nowości!


Dzisiaj pokażę Wam moje nowości ze strony strefaurody.  Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tego typu posty, dlatego sama chętnie dla Was je przygotowuję. Pojawi się tu kilka produktów na których testowanie czaiłam się już od dawna, zwłaszcza na jedną perełkę. Każdy z nich zdążyłam już chociaż raz przetestować, dlatego podzielę się z Wami również "moim pierwszym wrażeniem" na ich temat. 



Pierwsze co pragnę Wam zaprezentować to czekoladową paletkę Makeup Revolution I Love Make Up Palette Chocolate. Już od bardzo dawna chciałam ją mieć. Chociaż nie za często wykonuję makijaż oka większą ilością cieni, to na większe okazje z pewnością staram się coś pokombinować. Opakowanie jest przeurocze, zwłaszcza dla takiego wzrokowca jak ja. Czekolada, a nie tuczy. Miło! Jeżeli chodzi o to jak się sprawdza, to używałam jej zaledwie 3 razy, ale już się polubiłyśmy. Dobra pigmentacja i kolory, które dobrze komponują się z moim kolorem oczu przemawiają na plus.

Link do niej poniżej, obecnie jest na -23% promocji! Łapcie póki jest okazja: KLIK 


Następną rzeczą która podbiła moje serce są rzęsy. Z początku chciałam zrobić o nich osobny post, ale w sumie tyle mam już tych postów rzęsowych, że napiszę tutaj mała recenzję. Prezentują się naprawdę wow. Są widoczne, idealne na wieksze wyjscia. Na co dzień raczej średnio się nadają, chyba, że ktoś lubi taki mocny efekt każdego dnia, wtedy bardzo proszę :) Nakładanie ich jest banalne, sa idealnie wyprofilowane. Jednak żeby nie było samych ich zalet, znalazła się niestety jedna wada. Widać trochę, że są sztuczne,  lekko błyszcza, co jest widoczne. Żałuje, że nie są z naturalnego włosia, wtedy byłby perełkami na 100%. Mimo wszystko i tak pięknie sie prezentują i zostaną ze mna na dłużej. POLECAM! Dodatkowo cena na plus, jedyne 10,60zł.
 KLIK




Kolejnie opiszę Wam klej do rzęs, który myślałam, ze będzie zastępca kleju duo. Niestety okazał się straszny, nie chciał się zmyć, długo wysychał, tylko zniszczyłam sobie przez niego 2 pary rzęs, nie polecam. Nie wiem czy to jak takt trafiłam, czy każdy taki jest i chyba nie chce wiedzieć, powracam do duo.
 KLIK


 

 Rozświetlacz the balm, rozsławiony na wielu portalach. Nie jestem wielka fanka rozswietlaczy, ale ten jest jakiś wyjątkowy.. mowie wyjątkowy, bo to jedyny, który mój chłopak zauważył, haha. Daje ładny efekt, który można bardzo łatwo stopniować, ale też trzeba uważać, zeby później nie wyglądać troszkę jak bombka :D Także spokojnie.
KLIK 



Peeling do twarzy używałam już dwa razy i myślę, ze o nim zrobię osobną recenzje, muszę jeszcze dłużej go protestować, dlatego na razie wstrzymam się z pierwszym wrażeniem :)
KLIK 



Ostatnią już rzeczą z moich nowości jest szklany pilnik, który chodził za mną już od dawna. Podobno jest bardzo dobry dla słabych paznokci, czyli takich jak moje i wiecie co? Zakochałam się już po pierwszym użyciu! Naprawdę jest świetny, a moje słabe paznokcie nagle zaczynają ożywać! :) POLECAM -  KLIK





Dajcie znać jak podobają Wam się moje nowości, czy może już coś mieliście i jesteście w tym zakochani? Ja jestem zadowolona ze wszystkiego oprócz kleju. Wielka szkoda, że się nie sprawdził..

Dodatkowo mam dla Was rabat 
10 % na kategoria OCZY o treści: AGNIESZKAW


45 komentarzy:

  1. Już od dawna chodzi za mną ta czekoladowa paletka a rzęski cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości:) z The Balm znam inną siostrę, ale na rozświetlacz pewnie także się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletę od MUR i ją bardzo lubię ;)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka i rozświetlacz cudowny <3 cały czas się nad nimi zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości. :)
    Najbardziej spodobały mi się rzęsy! ♥

    Obserwuję
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainwestować w szklany pilnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te rzęsy :)

    http://freestyle-blogging.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, na tę paletkę też mam ochotę, ale mam dosyć dużo cieni i tak się powstrzymuję przed jej zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooww, jakie rzęsiska! ♥ Paletka czekoladowa jest przepiękna i kolorystyka jak najbardziej "moja" :D Mam ochotę na te czekoladki, ale postanowiłam sobie, że zainwestuję w Naturally Yours i nie kupię do tego momentu innych cieni.. :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy mega efektowne! ;) Ogólnie super nowości - szczególnie rozświetlacz theBalm :))

    OdpowiedzUsuń
  12. @włosovelove.: koniecznie, jest świetny :) ja nie byłam przekonana ciągle i teraz żałuję

    OdpowiedzUsuń
  13. @Kaprysek: ma zdjeciu prezentują sie faktycznie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekoladowa paletka świetna :)
    Sztuczne rzęsy? Nie dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam dużo dobrego o tych paletkach z cieniami. Z tego co wiem robią furorę wśród you tubowych vlogerek. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. rzęsy wyglądają przecudnie ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzęsy są obłędne, ale czy z daleka nie wyglądają zbyt sztucznie? Z bliska dla mnie tak, zdecydowanie, choć może to kwestia zbliżenia. Co do paletki Revolution to zdecydowanie wybieram oryginał czekoladki niż jej wszelkie podróbki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z daleka właśnie wyglądają jak najbardziej ok, z bliska właśnie rzuca się w oczy, że takich naturalnych to raczej nikt nie ma haha :D

      Usuń
  18. Super nowości ;) ja zamówiłam rzęsy i kępki na aliexpres bardzo tanio ;) a teraz zamówiłam klej duo i będę testowała ;) te twoje dla mnie by były chyba za długie ;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak chłopak komentuje makijaż to jest coś na rzeczy:D
    U mnie była rewolucja z żelami Balea, wyszedł z łazienki i pyta skąd mam to coś co tak zajebiście pachnie :)
    Rzęsy wyglądają bardzo ładnie, chociaż trzeba się dobrze w nich czuć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie miałam ani jednej rzeczy, ale po zdjęciu nie powiedziałabym, że rzęsy wyglądają sztucznie, świetne są! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. te rzęsy robią ogromne wrażenie ! :o

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za fajne nowości!
    Dla mnie jako rzęsomaniaczki nr 1 to oczywiście rzęsy! Już je zamówiłam :D Z powyższych mam Mary-Lou, lubię ten rozświetlacz, ale teraz przerzuciłam się na My Secret :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzęsy piękne, ale czy bez problemu się je odkleja?
    Podobają mi się także kolory paletki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ochotę na tą czekoladowa paletkę od MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam ten klej, ale od razu uznałam, że lepiej jednak zainwestować w Duo :) Piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tę paletkę i lubię :)
    Rzęsy ostatnio kupuję na aliexpress z norek. Są cudne i kosztują bardzo malutko, choć Twoje też ładne ale troszkę widać że nie są z naturalnego włosia :) Mimo wszystko do sesji się nadadzą :D
    A powiedz. Nosisz te rzęski też na co dzień ?
    Ja jak naklejam takie całościowe to zawsze całe powieki sobie pokleję i mi później przeszkadzają :P Zazwyczaj przecinam na pół i wtedy jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niee, nie nosze ich na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi na komentarz u mnie, wrzucam tu też odpowiedź.
      Rzęski kupowałam od 2 sprzedających. Każdy z nich ma faktycznie rzęski z norek.
      Wrzucam linki do kategorii rzęsek sprzedawców od których kupowałam bo konkretne aukcje czasem się zmieniają :)
      SKLEP nr.1
      SKLEP nr.2

      Usuń
    2. A tak w ogóle jakiś czas temu założyłyśmy z innymi blogerkami grupę na fb, tak więc od czasu do czasu pojawiają się tam nasze recenzje zakupów :) Więc jeśli masz ochotę dołączyć to zapraszam grupa FB

      Usuń
  28. Paletka z MUR jest moim marzeniem *-* idę sprawdzić czy jeszcze jest na promocji
    Poklikalam i obserwuje :*

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)