poniedziałek, 1 lutego 2016

Moja strona na Facebooku.


Witajcie Kochani, w końcu stwierdziłam, że przybywa Was tutaj coraz więcej i warto założyć stronę na Facebooku, chociażby dla lepszego kontaktu między nami. Jeżeli jesteście ciekawi to serdecznie zapraszam!:) Wszystko dopiero raczkuje, ale mam nadzieję, że z czasem będzie tam o wiele więcej i więcej...




Koniecznie dajcie znać,  czy podoba Wam się ten pomysł. Ja póki co liczę na to, że będzie Was tam dużo przybywać,  komentować.  Abyśmy mogły jeszcze lepiej się poznać :) Chcecie wiedzieć o mnie więcej? Proszę bardzo, wiadomości prywatne i możemy się zaprzyjaźnić. W komentarzach do tego posta koniecznie podawajcie linki do swoich Fb!

10 komentarzy:

  1. Zajrzę jak będę przy kompie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą stroną na fb. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł, też muszę nad tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nad tym myślałam, ale zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... zapraszam CIę serdecznie na mój fan page! https://www.facebook.com/WielopokoleniowoTrzy/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nad tym myślałam i dalej myślę. Może kiedyś i ja założę taką stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)