sobota, 12 grudnia 2015

Rzęsy Bornprettystore!







Zbliżają się święta, a następnie sylwester. Czyli czas, kiedy naprawdę intensywnie kombinujemy z makijażem i chcemy, aby był on jak najbardziej idealny. Z racji tego z chęcią zaprezentuję Wam nowości bornprettystore. Rzęsy typu mink, połówki rzęs oraz cały pasek.



1. Pierwsze z nich to rzęsy typu Mink. Na początku byłam nimi naprawdę oczarowana. Kiedy pierwszy raz je nałożyłam pomyślałam, że są bardzo dobrze wykonane, mięciutkie, delikatne, a przy okazji dające efekt rzęs robionych metodą 2:1.. w końcu w głowie pojawiło się" znalazłam! idealne!" Niestety, przy ich ściąganiu moja opinia nieco się zmieniła. Kilka rzęs niestety odpadło, chociaż starałam się być bardzo ostrożna :( Eh, żałuję, że mają taką jakość.. a może po prostu ja źle trafiłam i inne są dobrej jakości? Nie wiem i szczerze, bardzo kusi mnie zamówić więcej, aby się tego dowiedzieć.. Są tego warte, są piękne. 





 




2. Kolejne rzęsy mają bardziej charakter "natural" do połowy są bardzo rzadkie i jedynie lekko wydłużają, a na końcach wyraźnie widać, że objętość się powiększa. Dają bardzo fajny efekt, w pełni uzupełnią wieczorowy makijaż, a nie przyćmią go, jak poprzednie rzęsy :) 








3. Już trzecie, ostatnie rzęsy, to zwykłe połówki. Lekko zagęszczające na końcach rzęsy. Bardzo je lubię nosić na co dzień. Dają niewielki efekt, jednak oko wygląda o wiele ciekawiej. Więc jeżeli ktoś stawia na naprawdę naturalny makijaż nawet w sylwestra- te połówki to świetna opcja.

 http://www.bornprettystore.com/pairsset-black-natural-naked-makeup-half-false-eyelash-extended-false-eyelash-p-22067.html






I które podobają Wam się najbardziej? :)

http://www.bornprettystore.com/makeup-beauty-c-270.html

RABAT 
 oraz rabat dla Was na 10% :)
 

35 komentarzy:

  1. wow mi się efekt podoba na maxa !

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 najlepsze, chociaż do tak mocnego efektu trzeba się przyzwyczaić. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje rzęsy mam bardzo długie, dlatego te połówki chyba podobają mi się najbardziej :) Muszę sprawdzić czy u mnie też kupię coś w tym stylu. Wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy ładnie wyglądają, szkoda że ja nie umiem ich nakładać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Połówki najlepiej się prezentują. Też muszę zainwestować w jakieś rzęsy, z nimi makijaż oka wygląda zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ostatnie najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze rzęsy są najpiękniejsze :) Najlepiej w nich wygląda twoje oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi też się najbardziej podobają:) ale te ostatnie na codzień lubię nosić D:

      Usuń
  9. super są połówki i jakie tanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Dlatego warto moim zdaniem.. a ile ich jest

      Usuń
  10. Te pierwsze są super :) Jak myślisz, pasowałyby Pannie Młodej?

    Pozdrawiam, TieVeil.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie piękne, jednak muszę przyznać, że dla okularnicy niestety się nie nadają :(
    yakie-fayne.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze są piękne muszę takie mieć Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt rewelacyjny. Wszystkie trzy opcje przypadły mi do gustu :) Coraz bardziej przekonuję się do tego, że muszę kiedyś takie rzęsy wypróbować u siebie. Dają naprawdę fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobny efekt na ślubie, choć doczepiono mi tylko kilka rzęs :p Z takimi wyglądałabym jak cyganka :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga wersja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie! Poproszę! :) Są niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od ponad 6 miesięcy mam w szufladzie rzęsy Ardell ale jakoś na razie nie miałam odwagi ich użyć, może na Sylwestra się w nie wystroję :) u Ciebie wygląda to bosko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam raz przedłużane rzęsy i ten efekt bardzo mi się podobał... te pierwsze dają taki efekt jak te moje co miałam :D Ale te ostatnie też są fajne takie na codzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. te pierwsze piękne! aż mam ochotę sobie zamówić podobne, a nigdy nie używałam sztucznych rzęs!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te ostatnie są świetne. Szkoda tylko ze klejenie rzęs nie idzie mi zbyt dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie rozglądam się za kolejnymi rzęsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt, szkoda mi jednak troszkę moich rzęs, a zresztą żyje się raz haha :)
    PS. super blog, fajnie się czyta, więc obserwuje, zapraszam również do mnie www.lulanka.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)