czwartek, 1 października 2015

Paczka z dresslink.




Paczka z dresslink. 

Witajcie Kochani! Niedawno doszła do mnie paczka z dresslink.com , w której znalazło się kilka ciekawych rzeczy. Jeżeli jesteście ciekawi co sądzę na ich temat, to zapraszam do dalszej części posta!



KLIK



Pierwsze co dodałam od razu do koszyka to sweterek, który wydawał mi się świetny na jesienną oraz zimową porę. Generalnie nie jest zły, jednak troszkę mnie zawiódł. Myślałam, że będzie wykonany z nieco cieplejszego i przyjemniejszego materiału. Jednak nie kosztował wiele, więc nie mam co się dziwić, że nie jest cudowny, a jedynie fajny. No cóż, fajny to też wysoka nota :) W sumie to go polecam :D








KLIK

Kolejną rzeczą, a właściwie rzeczami, które wybrałam były pędzle do makijażu. 4 małe pędzelki, które do końca jeszcze nie wiem czy będę używać, ale :D czas pokaże, jak to się mówi. Z ich jakości jestem całkiem zadowolona, ale na razie nie będę za dużo się rozpisywać na ich temat. Szersza recenzja zapewne pojawi się na blogu. Wtedy opiszę Wam jak się sprawdziły oraz jak trzymają się po myciu.






 Tutaj macie porównanie wielkości pędzla do wielkości mojego paznokcia :) Chciałam Wam zobrazować ich wielkość.





KLIK

Trzecią, już ostatnią rzeczą jest paletka do brwi. Jej kolory to: brązowy, czarny i biało-srebrny. Jeżeli chodzi o kolorki to jestem bardzo zadowolona, jednak z jakości jestem niezadowolona. Na zdjęciu widać jak produkt się dosłownie sypie, wystarczy tylko przeciągnąć pędzelkiem.. A szkoda. Zobaczę jak się spiszą na dłuższą metę, może o nich też zrobię dłuższą recenzję. 

Wszystko póki co jest tylko pierwszym wrażeniem. Szerszych recenzji możecie się spodziewać za jakiś czas, jak dobrze potestuję :) Podsumowując z paczki jestem całkiem zadowolona, jednak szału nie ma.

Trzymajcie się Kochani! Dziękuję, ze jesteście.




16 komentarzy:

  1. Ja mam takie same pędzelki nawet też w białym kolorze i używam dwóch z nich ich. Co prawda nie do oczu, ale do korektora i nakładana maseczki się nadają :) Po myciu też są w dobrej formie i prawdę mówiąc lepszej jakości są niż te które wybrałam ostatnio w wypasionej puszcze :)
    Sweterek jest ładny, ale paletka wygląda niestety nieciekawie.Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Cienie rzeczywiście wyglądają kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pędzelki.

    ____________________
    Ja w hair Trendy
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te pędzelki ale w kolorze czarnym :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest świetn, widziałam kiedyś taki w Sheinside :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, sweterek wygląda bardzo ładnie!
    Pozdrawiam! :*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś miałam też skusić się na te pędzle, ale wybrałam inne :) poklikałam i dzięki za kliki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelki te są bardzo fajne do korektora, zwłaszcza ta kuleczka :D dobrze kryje:)

      Usuń
  8. Ten sweterek sama mam na oku od jakiegoś czasu :)
    Małe pędzelki mam takie same, sprawdzają się do korektora albo nakładania cienia na całą powiekę lub pod łuk brwiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. weter i pędzelki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)