sobota, 12 września 2015

Żelowa henna do brwi.



Witajcie Kochani!

Już raz zaprezentowałam Wam na blogu jedną hennę, jednak była ona tradycyjna, a dzisiejsza, którą chcę Wam przedstawić  jest żelowa. Przyznam szczerze, że poczułam się trochę skuszona takową formą, a więc od razu postanowiłam ją kupić. Oczywiście, nie obeszło się także bez recenzji :D Zdjęcie poniżej pokazuje już efekt końcowy :)




A tak prezentuje się "bohaterka" dzisiejszego postu:






Co znajdziemy w środku opakowania:
-żel koloryzujący
- aktywator
- aplikator
- mały plastikowy pojemniczek









Jak wykonałam ŻELOWĄ hennę? Z tyłu opakowania jest ładnie opisane, jak to należy zrobić, ja przedstawię Wam to tutaj.

1. Na początku rozrabiamy hennę, czyli 1 cm żelu mieszamy z 5-6 kroplami aktywatora. Oczywiście robimy to wszystko w pojemniczku, który otrzymaliśmy w pudełku oraz mieszamy aplikatorem, który również znajduje się w pudełeczku.



2. Następnie równomiernie nakładamy ją na brwi. Uważamy, aby nie wyjechać poza linię brwi, jeżeli wyjedziemy, należy to natychmiast zmyć. Przecież nie chcemy dziwnych śladów :D 


3. Pozostawiamy hennę na brwiach od 5 do 10 min. Ja trzymałam około 6, a wyszły dosyć ciemne. Co same możecie zobaczyć po pierwszym zdjęciu.

4. Na koniec zmywamy wacikiem nasączonym wodą.. i to już koniec! :D  Teraz możemy cieszyć się efektami :)

Możecie dostać ją w Rossmannie, o ile się nie mylę i stacjonarnie w drogerii wispol, ja natomiast kupiłam na stronie: WISPOL



28 komentarzy:

  1. Ja ostatnio na brwi chodzę do kosmetyczki. Odpuściłam sobie domowe eksperymenty bo przy moich rzadkich i jasnych brwiach bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałabym mieć gęstsze brwi :(

      Usuń
  2. Ja henny nie stosuję. Rzęsy mam ciemne, a brwi bardzo wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie zazdroszczę.. Ja mam i brwi i rzęsy jasne :(

      Usuń
  3. U mnie żadna henna nie działa.Brwi wyglądają okropnie:(
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?
    Zapraszam Cię na moje rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zdarzyło mi się robić brwi henną. Ale masz ładne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i bardzo lubię :) Teraz będę testować kremową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie udziwnienia to o wiele lepsza alternatywa niż zwykła henna;D

      Usuń
  7. Ja mam jasne brwi więc nic by henna nie dała, ale jeśli jesteś zadowolona z efektów u siebie to najważniejsze :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt :D Żelowej henny jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam swoją sprawdzoną hennę więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Nie miałam tej henny, mam swoja sprawdzoną. Może kiedyś coś mnie skusi na inną to pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam żelu z Catrice, jest genialny, polecam Ci spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywalam juz go :) jakos srednio lubie ten efekt, mialam wrazenie takich mokrych brwi:(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)