środa, 2 września 2015

Jesień bliżej.. a dresslink zachęca! Cudowności.


Witajcie Kochani!

Jesień jest już coraz bliżej, więc z racji tego przychodzę do Was z cudownościami ze strony <dresslink> zapewne już Wam dobrze znanej. Wiele rzeczy z ich strony naprawdę mi się podoba, jednak postanowiłam zaprezentować Wam jedynie 5 i przyznam, że ceny zachęcają.. Ciekawa jestem jak wszystko wypada z jakością, więc jeżeli wiecie, to od razu dawajcie mi znać w komentarzach, a póki co zostawiam Was z moją wishlistą :)



1. KLIK

Moim zdaniem kurtka jest cudowna! Już raz ją widziałam i po prostu.. przepadłam!


2. KLIK
Od zawsze o takiej marzyłam :) 




3. KLIK
Buty typu emu. Ja je bardzo lubię, ale wiem, że z nimi tak jest, że albo się je kocha, albo nienawidzi :D 



4.KLIK
Ciepłe kapciuchy, czyli coś, co u mnie jest obowiązkiem w chłodniejsze dni.



5. KLIK

Tyle dobrego słyszałam już o tych pędzlach. Stąd jestem ciekawa, czy są tak samo dobre jak te z aliexpress, które również są z chińskiej strony. 

To już wszystko. Jeszcze czekam aż wrócą ciepłe pajacyki do spania i zrobię sobie kolejny zapas. Chyba mam manie jeżeli chodzi o takie cieplutkie, słodkie rzeczy, eh. Zostało z dzieciństwa:( 

Jeżeli macie ochotę możecie mi pomóc i poklikać w linki, chociaż wydaje mi się, że rzeczy same w sobie są warte obejrzenia. Są super, a przy tym bardzo tanie :) 

Miłego wieczoru! 



28 komentarzy:

  1. ta kurteczka też mi wpadła w oko :) dzięki za poklikanie, właśnie zrobiłam to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. futerko sliczne !


    ___________________________
    fashion, makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kliknięcia u mnie :)
      Oczywiście poklikałam w linki ponownie :)

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
      autorka bloga Rzetelne Recenzje :)

      Usuń
  4. poklikane:)
    klikniesz u mnie w naszyjnik ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapcie są supr ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, ta kurtka rzeczywiście śliczna. :)

    Jak możesz to też poklikaj u mnie w przedostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane ;) Najbardziej spodobały mi się kapcie, są urocze.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też marzę o tej kamizelce z futerkiem :) a kolor kurtki genialny!! poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka rzeczywiście ciekawa :)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby ta kurtka z pierwszego zdjęcia przyszła tak jak wygląda na zdjęciu go byłaby cudna!
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko z chęcią bym do siebie przygarnęła, a ja jestem z tych co emu bardzo lubią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ! I kurteczka też mi sie bardzo podoba :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poerwsza kurteczka i pędzle super :) Poklikane. Miło mi będzie jeśli poklikasz i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane, mam nadzieję że Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te pędzle kochana :) ostatnio mi doszły.
    Słodkie bamboszki znalazłaś na ich stronce.
    Po klikane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze wszystkich Twoich propozycji najbardziej przykuwa uwagę kurtka- magiczna! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)