poniedziałek, 14 września 2015

Bo miłość to coś więcej.


Witajcie Kochani!

Dzisiaj oprócz tego, że zasypię Was sporą ilością zdjęć, chciałabym poruszyć temat-miłości. Nie ma co się oszukiwać, ale każdy szuka drugiej połówki, bo po prostu posiadając przy sobie odpowiednią osobę życie staje się łatwiejsze. A no właśnie, odpowiednią osobę. Tutaj właśnie chciałabym odnieść się do mojego tematu postu "bo miłość to coś więcej". Niektórzy tkwią w toksycznych związkach i im wciąż wydaje się, że można nazwać to miłością. Nie potrafię za bardzo tego zrozumieć, bo wciąż staram się, aby mój związek był przede wszystkim oparty na zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa do drugiej osoby. Jednak wiele słyszy się o tym, że chłopak lub dziewczyna zabrania nam tego, tego i tamtego, albo nie możemy rozwijać swojej pasji, bo drugiej połówce to przeszkadza. Czy to się nazywa miłość, ja się pytam?!


Dla mnie ukochana osoba powinna motywować nas do działania, a nie zmuszać zaprzestania tworzenia czegoś lub jakieś pasji na rzecz tego, że np. nie będziemy spędzać odpowiedniej ilości godzin z ukochanym. Trzeba uszanować człowieka i wiedzieć, że też ma swoje potrzeby, marzenia, cele, jest oddzielną jednostką, której nie należy ograniczać. Cieszę się, że ja jestem w związku, który przede wszystkim opiera się na zaufaniu, bezpieczeństwu i wspólnej pasji, oby i Wam udało się znaleźć odpowiednią osobę! :) Nie męczcie się w toksycznych związkach, bez partnera lub partnerki tez da się żyć, uwierzcie. Na początku trochę pocierpicie, ale później sami zrozumiecie, ze postąpiliście odpowiednio. 













14 komentarzy:

  1. świetnie razem wyglądacie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne foty! I psinka urocza ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widocznie czasem do prawdziwej miłości trzeba dorosnąć ;) Dopóki się nie dojrzeje, to nie widzi się toksycznego związku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej jak w takim toksycznym zwiazku sie trwa..

      Usuń
  4. Pięknie razem wyglądacie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna z was para :D Na udany związek składa się wiele czynników i sporo pracy :) Ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, o miłość trzeba dbać codziennie niezależnie od stażu czy sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda! Sama znam pewną toksyczną parę i gdy na nich patrzę cieszę się, że mój związek taki nie jest... nie rozumiem, po co się męczyć?!
    Super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja również sporo znam takich par.. i sama nie wiem co o tym sądzić mam, czy można aż tak oszaleć z miłości, aby tego nie widzieć, że jest ona toksyczna?

      Usuń
  8. cieszę się, że toksyczny związek mnie nie dotyczy :) piękna z Was para :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo wyglądacie :D
    Ja z moim TŻ od razu nadawaliśmy na tych samych falach- po kilku miesiacach zwiazku znajomi mówili, że wyglądamy, jakbyśmy znali się od lat. Do teraz tak zostało, że sypiemy do siebie teksty w stylu starego dobrego małżeństwa ;) Ale dzięki temu czuję, że to jest to- nie muszę nikogo udawać, on wie, że nie umiem tego czy tamtego, mam takie wady a takie zalety i za to mnie kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry post, jestem młoda (niedługo będę miała 16 lat), więc jeszcze nie do końca wiem co to miłość.
    Ślicznie razem wyglądacie i fajnie, że macie wspólne pasje.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądrze napisany post . Dał mi wiele do zrozumienia ;)
    4 zdjęcie najlepsze :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)