wtorek, 18 sierpnia 2015

Mielno.


Witajcie Kochani!
Pewnie nie raz słyszeliście o Mielnie. Jest prezentowane jako "Polska Ibiza". Co fakt to fakt, jeżeli lubisz się zabawić, to polecam właśnie to miejsce, z pewnością się nie zawiedziesz.. Jednak ja nie o tym chcę Wam dzisiaj nawijać, a więc przechodzę do dalszej części postu.. :D

Mam rzut beretem nad morze, więc chociaż raz zabrałam ze sobą aparat, aby pokazać Wam kilka zdjęć właśnie z tego miasta. Jest tego niewiele, ale mam nadzieję, że post i tak Wam się spodoba. Fotografie dopełnię małymi opisami :D 


Tu chyba nie muszę za wiele tłumaczyć.. zdjęcie plaży, już dość późną porą, bo około 21, ale ludzie wciąż się wylegiwali :)



Roztrzepana ja.. No cóż :D 




Hamburgery z Krowy Burger! Pychotka :) Ja wybrałam sobie opcję krowy na trawie, czyli 150g wołowiny, sałata, ser, ogórek i pomidor + sos. Bułeczka rewelacyjna, idealnie chrupiąca. Ogólnie polecam, jeżeli macie okazję spróbować. Bar znajduje się obok dość znanego klubu bajka.








Mielno nocą :D, a na pierwszym planie koło, dzięki któremu możemy ujrzeć Mielno w całej swojej okazałości, z góry. Naprawdę fajne uczucie. Wiem, że w innych nadmorskich miejscowościach stoi podobne, więc możliwe, że już na takim byliście, niekoniecznie w Mielnie.







Niewiele zdjęć, ale chociaż tyle chciałam Wam udostępnić. Wiem, że ostatnio jest mnie trochę mniej na blogu, nie szukam wymówek.. obiecuję poprawę :) !

Byliście kiedyś w Mielnie?




23 komentarze:

  1. oj zazdroszczę

    _________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam się zrobiło :o)
    A w Mielnie byłam wieki temu... jak jeszcze to było malutkie miasteczko :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej jest malutkim miasteczkiem, ale w czasie wakacji jest przepełnione wszystkim..:D

      Usuń
  3. Ślicznie, ja niestety nigdy nie byłam w Mielnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam, ale za rok planujemy tam wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakaś Ty śliczna! Byłam tam dawno temu, ostatnio mnie morze jakoś nie ciągnie, wolę góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę baaardzo nad góry:( i dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
  6. Ibiza? :D Hehehe :D Aż żałuję, że nie byłam :)
    Dodawanie zdjęć takiego jedzenia powinno być zakazane! Zdecydowanie :)

    No i.. Cóż. Bardzo ładna z Ciebie kobieta, trzeba przyznać. Choć pewnie już to pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie taka roztrzepana.. haha :D dziękuję:*

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz,dodaję Cię do obserwowanych i pozdrawiam :) dodaję komentarz raz jeszcze, bo przed chwilą mi się dodał ze złego konta:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłam, ale może kiedyś jak będę w Pl na urlopie to tam pojadę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jezdze co roku praktycznie do chlopow i do mielna rzut beretem :D bylam rok temu na tym kole noca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie zjadłabym tego hamburgera<3 super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja byłam na urlopie w Łebie. w Mielnie byłam raz i wiecej nie pojadę, za dużo znajomych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam jechać na wycieczkę do Mielna, ale w końcu nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W zeszłym tygodniu odwiedziłam Mielno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są takie fotorelacje :) Tym bardziej, że nigdy tam nie byłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądałaś pięknie:) ale ja w MIelnie nigdy nie zawitałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tej Krowy, ale chętnie zjadłabym takiego burgera :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)